Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies puhui unissaan eräästä nuoresta naisesta.. Miten tulkitsisitte?

Vierailija
15.01.2019 |

Ok. Tiedän että pitää varmasti tuota tyttöä erittäin hyvännäköisenä jne jne, kukapa mies ei pitäisi... Ja aina kun tämä on paikalla niin mies on ihan pupu pöksyissä.

Viime yönä unissaan sanoi sitten näin: "Ei tarvitse r*nkata kun tulee muutenkin kun *tytön nimi* mutinaa."
Että siis. Itse ajattelin että hän laukeaa ilman r*nkkaamistakin ajatellen tuota tyttöä. .. Vai mites te ajattelisitte? Ahdistaa !

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli unta.

Vierailija
2/14 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy suoraan siltä mieheltäs. Varmaan tuntuu nololta ja pahalta, mutta asiaan ei tule selvyyttä muuten.

Voit sanoa että tuntuu pahalta kun toinen fantasioi muista, vaikkei kukaan unilleen mitään voikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkitsisin juuri noin. Nainen on niin kuuma että mies tulee pelkästä ajatuksesta.

Vierailija
4/14 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli vaan trolli

Vierailija
5/14 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää naista kiihottavana ja haluaisi p...a tätä.

Eihän sille mitään voi.

Jos ottaa miehen, pitää hyväksyä se että sen pipukka sykkii toisillekin.

Vierailija
6/14 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D :D :D No ei kai tuota tuon enempää tarvitse tulkita, selvää pässinlihaa? 

Mutta mikä tuossa ahdistaa, kai itsekin olet joskus fantasioinut jostain komistuksesta?

Itse muuten heräsin viime vkl siihen että mieheni huusi unissaan "nyt saatana näpit irti siitä koirasta!"

Se oli nähnyt unta jossa oli ollut jossain kummitustalossa mun koiran (!!) kanssa ja joku haamu oli alkanut kiusaamaan mun koiraa :D (Itsehän en esiintynyt koko unessa :D) 

Ollaan oltu n. 3kk vasta yhdessä mutta on tykästynyt koiraani vissiin aika hyvin <3 

Vierailija
7/14 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Mutta mikä tuossa ahdistaa, kai itsekin olet joskus fantasioinut jostain komistuksesta?

Itse muuten heräsin viime vkl siihen että mieheni huusi unissaan "nyt saatana näpit irti siitä koirasta!"

Se oli nähnyt unta jossa oli ollut jossain kummitustalossa mun koiran (!!) kanssa ja joku haamu oli alkanut kiusaamaan mun koiraa :D (Itsehän en esiintynyt koko unessa :D) 

Ollaan oltu n. 3kk vasta yhdessä mutta on tykästynyt koiraani vissiin aika hyvin <3 

😂

Vierailija
8/14 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa ihmisten fantasioida edes unissaan. En nyt ihan sitä pettämiseksi laskisi ja eivät kaikki unet todellakaan mitään totuutta paljasta. Olen minäkin unissani pannut vaikka ketä ja vieläpä sellaisia, joita en tosielämässä panisi.

M49

Vierailija
9/14 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Lapsellinen ja vähättelevä vastaus. Ymmärrän Ap:tä hyvin. On eri asia fantasoida julkkiksista joiden kanssa ei ole missään tekemisissä kuin naapurin Lissusta. Haaveileminen konkreettisesta olennosta voi johtaa tekoihin. Olisin siis huolissani.

Vierailija
10/14 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
11/14 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette kai te oikeasti ole mustasukkaisia toisten unista? Ei unille voi mitään.

Vierailija
12/14 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Realisti kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Lapsellinen ja vähättelevä vastaus. Ymmärrän Ap:tä hyvin. On eri asia fantasoida julkkiksista joiden kanssa ei ole missään tekemisissä kuin naapurin Lissusta. Haaveileminen konkreettisesta olennosta voi johtaa tekoihin. Olisin siis huolissani.

Mun mielestä taas sun vastaus oli kummallinen.

Itsekin olen nähnyt unta että harrastin seksiä pomoni kanssa - olen kuitenkin minut täysin joka saralla tyydyttävässä parisuhteessa enkä pidä häntä millään muotoa seksuaalisesti kiihottavana. Itseasiassa koko uni vain hämmensi, hävetti ja häiritsi kun muistin sen herättyäni.

Mutta joo unista tekoihin, vai? Siis sinun maailmassasi? :D 

Eihän unilleen mitään voi. Mun mielestä on omituista ahdistua toisen unista. 

Vierailija
13/14 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää naista kiihottavana ja haluaisi p...a tätä.

Eihän sille mitään voi.

Jos ottaa miehen, pitää hyväksyä se että sen pipukka sykkii toisillekin.

Voi stana...pipukka😂😂😂

Vierailija
14/14 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet rupsahtanut ja et ole enää viehättävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme