Onko maailmassa hauskimpaa koomikkoa kuin Ali Jahangiri?
Kommentit (38)
Alin jutut on omassa sfäärissään. Ei sinne yllä muut vaikka kuinka huutaisi.
Ihan per˚˚˚stä koko ukko ja sen muka hauskat jutut tuolla ali jahangirilla
On. Sinäkin huomaat sen kun kasvat hieman isommaksi.
Vierailija kirjoitti:
Alin jutut on omassa sfäärissään. Ei sinne yllä muut vaikka kuinka huutaisi.
Jep, pohjaa syvemmälle ei voi yltää.
Ei iske yhtään Alin huumori kyllä minuun. Sen sijaan oululainen Matti Patronen ja Ismo Leikola saa minut nauramaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Siis miettikää mä olin mun kaverin luona syömässä ja sit se heittää mun lautaselle perunan SIIS MIETTIKÄÄ PERUNAN!"
Ja tälle pitäisi nauraa?
"Ja sit mä söin sen PERUNAN oikeesti KOKONAAN" "Siis OIKEESTI"
Mietin Alia rosamunda suussa. Ehkä se vaientaisi hänet.
On toki. Myös ei-koomikoissa löytyy huomattavasti hauskempia. Vaikkapa minun 3-vuotias kummityttöni. Hänellä on oikeasti hauskat jutut :D
On. Ilari Johansson ja muutama miljoona muuta.
Vierailija kirjoitti:
Mä uskon että on.
Tulee mieleen iso vauva. En tiedä miksi?
Telkkarissa näyttää aika kaapilta, mutta livenä nyt kovin kummanen ole.
Nauran hänen esitykselleen hämmennyksestä ja myötähäpeästä. En ole viime aikoina katsonut, koska se on vähän piinallista.
Maailmassa on varmasti vähintään 12 hauskempaa Alia kuin Jahangirin Ali. Eli oikeampi kysymys lienee onko maailman 13 parasta koomikkoa Ali-nimisiä. Veikkaan että muutama muun niminen mahtuu Alien väliin.
Vierailija kirjoitti:
"Siis miettikää mä olin mun kaverin luona syömässä ja sit se heittää mun lautaselle perunan SIIS MIETTIKÄÄ PERUNAN!"
Ja tälle pitäisi nauraa?
Tai kokkisodassa: katsokaa tässä karv*akäsi tekee pizzaa.
Hei v*ttu oikeesti!
Jahangiri ei ole tippaakaan hauska, mutta omaa ääntään hän rakastaa. Ali Jahangiriä on vähintään yhtä rasittavaa kuunnella kuin Ruben Stilleriä.
Juontajana on loistava se täytyy myöntää!
Paleface.
Joku voisi kysyä, että eihän Paleface ole koomikko eikä edes hauska. No ei olekaan.
Mieskuoro Huutajissa Jahangirillä olisi kyllä tulevaisuutta.
Minusta esimerkiksi Sami Hedbergkin on hauskempi kuin Ali Jahangiri. Eikä Hedbergkään ole minusta edes erityisen hauska.