Olen alkanut epäilemään, että mies valitsi minut, koska olen "paperilla hyvä"
Tarkoitan siis, että minussa on paljon sellaisia ominaisuuksia, joita noin tyypillisesti miehet haluavat naisessa olevan (tai ainakin ominaisuuksia, joita mieheni ajattelee hyvässä vaimossa olevan). Kiva ulkonäkö, fiksuus, hyvät tulot, olen sosiaalinen ja iloinen ja sellainen helppo ja mutkaton nainen, joka ei vähästä valita, ei itke katkenneita kynsiä ja uskaltaa pestä viemärin ja niin edelleen. Tietenkin siis minäkin valitsin hänet, mutta olen alkanut epäilemään, että minä ihastuin häneen ja hän taas valitsi minut useiden naisten joukosta siksi, että katsoi, että minusta saa hyvän vaimon, mutta ei välttämättä ihastunut minuun. Edelleenkään en tiedä rakastaako hän minua oikeasti, vai onko kanssani vain siksi, että olen sellainen hyvä vaimo. Hankala selittää, toivottavasti joku saa kiinni mitä tarkoitan. Millä selvitän onko hänellä oikeasti rakkauden tunteita minua kohtaan vai sellaista kiintymystä vain, kun kerran on "paperilla hyvän vaimon" saanut. Paperilla tarkoitan siis sellaista listaa ominaisuuksista, joita voi luetella ihannekumppanista.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai jos on paperilla hyvä vaimo, niin siinä on aina riskinsä että toinen on laskelmoidusti valinnut juuri sen takia.
Vain jos olisit tällainen lihava, työtön, köyhä, raivostuttava, tyhmä, mieleterveysongelmainen, ruma ja hankala kuin minä, voisit olla varma, että olet valittu itsesi takia.
Se on varmaan sama, kuin rikkailla miehillä, että joutuvat miettimään valitsiko nainen heidät rahojen vai rakkauden vuoksi.
Mutta millä selvittää totuus?
Ap
No kysy siltä mieheltä. Et sinä sitä vastausta mistään muualta saa.
Minä: "olen tässä miettinyt, että rakastatko sinä minua?"
Mies: "joo-joo"
Minä: "eiku ihan oikeasti, olen miettinyt ja haluan tietää rakastatko oikeasti"
Mies: "mitä sä nyt, lopeta nyt tollanen jankkaaminen"
Minä: "eli et rakasta"
Mies: "naiset on just tollasia, niille ei koskaan mikään mitä sanoo niin kelpaa"
Eli mitä tästä voin päätellä?
Ap
Rakastamisesta en tiedä, mutta ainakin te sovitte toisillenne: teinimäinen jankuttaja ja "naiset on just tollasia" -mies. Te täydennätte toisianne hyvin kauniisti. :D
Että sinä olet ärsyttävä. Mies vastaa mutta vastaus ei kelpaa. Jankkaatko niin kauan, että mies vastaa ettei rakastakaan? Tuhoat itse suhteesi.