Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keksikää mulle uusi liikuntaharrastus!

Vierailija
15.01.2019 |

Polvivaivojen vuoksi joudun lopettamaan juoksun. Olisin uutta liikuntaharrastusta vailla. Jotain suhteellisen polviystävällistä, eli ei hirveästi juoksua tai hyppyjä sisältävää. Olen opiskelija, joten etsinnässä on kohtalaisen edullinen liikuntamuoto. Kävelyä harrastan jo hyötyliikunnan muodossa, ja teen kotona lihaskuntojumppaa pumppisetin ja käsipainojen avulla.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jooga

Vierailija
2/10 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

uinti/vesijuoksu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaudu paikallisen uimaseuran aikuisten tekniikkakurssille! Opit kaikki uintitekniikat oikein ja pian treenaat altaassa kuin vanha tekijä! Kaupan päälle saat hyvän mielen, sutjakamman vartalon, paremman hapenottokyvyn ja uinti poistaa myös nestettä elimistöstä turvallisesti ja nivelystävällisesti.

Vierailija
4/10 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

turkkilainen öljy paini

Vierailija
5/10 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käyttää uimalakkia, niin meneekö silloin vettä korvakäytäviin? Olen ”sukelluskiellossa” jatkuvien korvakäytävän tulehdusten vuoksi, joten korviin ei saisi mennä vettä. Toki ainakin vesijuoksu tapahtuu pää pinnan yläpuolella, mutta uinti tuntuisi mielekkäämmältä.

Ap

Vierailija
6/10 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräily ei ota polville.

Vierailija
7/10 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos käyttää uimalakkia, niin meneekö silloin vettä korvakäytäviin? Olen ”sukelluskiellossa” jatkuvien korvakäytävän tulehdusten vuoksi, joten korviin ei saisi mennä vettä. Toki ainakin vesijuoksu tapahtuu pää pinnan yläpuolella, mutta uinti tuntuisi mielekkäämmältä.

Ap

Pelkkä lakki ei suojaa, mutta uintiin tarkoitetut korvatulpat suojaavat. Niitä saa mm. apteekista.

8/10 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesiliikunta olisi huippuhyvä!Markkinoilla on hyviä tulppia eli ei haittaa vesi. Itsellä uimalakki suojaa korvat niin ettei vettä mene.

Mites pyöräily, ainakin kesemmällä?

Jooga vois olla, mutta riippuu polvistasi. Itsellä terveet polvet, mutta usein joogassa sattuu niihin.

Ja kunhan kesä tulee, niin mites soutu/melonta?

Vierailija
9/10 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tulpat korviin vain, jos niihin ei saa mennä vettä. Ja lakki on aivan pakollinen!

On ylipäätään törkeää mennä uimaan ilman lakkia. Siellä ne irtoavat hiukset sitten kelluvat vedessä ja lipuvat toisten suuhun ja takertuvat sormien väliin. (Ja ihan kaikilta irtoaa hiuksia, turha väittää muuta.)

Vierailija
10/10 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä menen siis uimakurssille. Seuraava alkaa näköjään sopivasti helmikuussa. Huh, jännää!

Melontaa olen kokeillut, mutta ei ollut mun juttu. Peppu puutui siinä istuessa ja otti selkään. Ehkei se kajakki vaan ollut mun mitoille sopiva..?

Kesäkaudella käytän pyörää kulkuvälineenä. Sekin on ihan ok, mutta talvisin en uskalla polkea kaatumisen pelossa.

Ap