Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2 viikkoisen vauvan nenä tukossa, suolatippojen teko?

Vierailija
15.01.2019 |

Eli apteekistahan saa suoliuostippoja, joita voi laittaa vauvan nenään. Itselläni ei ole nyt mahdollisuutta lähteä apteekkiin, siispä kysyn onko joku tehnyt tippoja itse? Pitääkö olla jotain erityissuolaa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tehnyt, mutta merisuolaa pitää käyttää. Myös rintamaitoa voi käyttää kuivan rään sulattamiseen. Mitä jos pyytäisit jotakuta käymään apteekissa? Sellainen vauvoille tarkoitettu sumute on ihan parasta. Mun kuopuksellani oli suunnilleen ensimmäiset puoli vuotta jatkuvasti kuivaa räkää, ja käytin merisuolasumutetta päivittäin.

Vierailija
2/4 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla lääkeruiskua? laita tissimaitoa ruiskuun ja varovasti tiputtelet sitä vauvan nenään.

Sit kun pääset apteekkiin niin osta physiomer baby mist suihketta JA baby vac imuriin asennettavan nenäimurin. Ne millä pitää itse imeä ei oo läheskään yhtä hyviä. Vaikka on kallis ostos (n. 40 e) niin on just sen 40 kertaa parempi ku mikään nenäfriida tms.

Muista että jos on TOSI tukossa niin mene lääkäriin, siellä ne imee nenän puhtaaksi ja ottaa osastolle jos ei pysy nenä auki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilkottu sipuli vauvan sängyn vieressä on paljon tehokkaampi.

Vierailija
4/4 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo mäkin laitan aina pilkottua sipulia ja valkosipulia sukkahousun sisään ja sen roikkumaan vauvan sängyn viereen. Auttaa kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi