Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Postissa pitää nykyään allekirjoittaa sormella näytölle

Vierailija
15.01.2019 |

Eikö se ole ihan sika epähygieenistä? Edellinen tahmasormi allekirjoittaja on voinut kaivaa juuri flunssanenäänsä tai mahdollisesti on räplännyt sormella kuppaista alapäätään. Hyi olkoon.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä, pesen joka tapauksessa kädet heti kun pääsen kotiin.

Vierailija
22/48 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pitääkö se niinkuin kirjoittaa vai painaa vaan sormenjälki siihen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittaa, ei niillä mitään sormenjälkirekisteriä ole.

Vierailija
24/48 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittaa sormella oma nimikirjoitus. En ole sormenjälkitunnistusta postissa kyllä vielä tavannut.

Vierailija
25/48 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Postissa pitää nykyään allekirjoittaa sormella näytölle

Anna minun kaikki kestää. Vai että sormella pitäisi kirjoittaa...

Viimeksi kun hain paketin niin kassa sanoi, että kirjoita sormella.

Vierailija
26/48 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös kotiin kuljettavien kuriirifirmojen kuskeilla on kuittausta varten sellanen näytöllinen masiina, johon pitää sormella törkkiä jonkulainen muka-nimmari. Miten lienee sellaisen oikeudellinen pitävyys...

Vierailija
27/48 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös kotiin kuljettavien kuriirifirmojen kuskeilla on kuittausta varten sellanen näytöllinen masiina, johon pitää sormella törkkiä jonkulainen muka-nimmari. Miten lienee sellaisen oikeudellinen pitävyys...

Kaikki firmat eivät vaadi minkäänlaista, jos on pari kaveria tuomassa ja autonlokista näkee ajoreitin, siinä paha mennä väittämään, että ei ole tuotu.

Vierailija
28/48 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIten ihmeessä sormella saa mitään kirjotettua, kun sillä kynälläkin saa vaan suunnilleen jonkun epämääräisen viivan...

Vierailija
29/48 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette vissiin saa kovin usein lähetyksiä. Vanha juttuhan tuo jo on. Sama käytössä myös muilla kuriiripalveluilla. Jonkin verran vielä törmää allekirjoitettaviin vastaanottopapereihin, mutta vähenemään päin. Kosketuskynällä tai sormella ainakin itse olen kuitannut jo useamman vuoden.

Vierailija
30/48 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän kuin kirjoitus sormea käyttäen ihmetyttää se, ettei kyseiseen näyttöön nimeä raapustaessaan allekirjoituksensa antaja näe mitä hän on allekirjoituksellaan vahvistamassa.

Vierailija
31/48 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette vissiin saa kovin usein lähetyksiä. Vanha juttuhan tuo jo on. Sama käytössä myös muilla kuriiripalveluilla. Jonkin verran vielä törmää allekirjoitettaviin vastaanottopapereihin, mutta vähenemään päin. Kosketuskynällä tai sormella ainakin itse olen kuitannut jo useamman vuoden.

Oliskin vielä se kynäsysteemi, mutta tää sormella kirjoitettava on painajainen. Onnistuiskohan siihen uuteen masiinaan kirjoittaa kosketusnäyttökynällä jos alkais sellaista kuljettaa aina mukana?

Vierailija
32/48 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Herranjumala et tuostakin saa ongelman😂

Vierailija
33/48 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin allekirjoittelen niin usein että pitäisi ehkä sellainen tikku hankkia mutta en ole vielä raaskinut käyttää siihen rahaa. Lähinnä vain söhellän laineilla olevan viivan sormella. Sinänsä en tiedä mikä pointti siinä on koska sellaisen voi tehdä kuka tahansa eikä se muistuta minun oikeaa nimmaria mitenkään.

Vierailija
34/48 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin allekirjoittelen niin usein että pitäisi ehkä sellainen tikku hankkia mutta en ole vielä raaskinut käyttää siihen rahaa. Lähinnä vain söhellän laineilla olevan viivan sormella. Sinänsä en tiedä mikä pointti siinä on koska sellaisen voi tehdä kuka tahansa eikä se muistuta minun oikeaa nimmaria mitenkään.

Onneksi Postissa kuitenkin luetaan henkkarista / ajokortista viivakoodi aina pakettia noutaessa, eli ilman henkilöllisyystodistusta sieltä ei mitään pitäisi saada ulos. Milloinkahan muuten Posti lopettaa hyväksymästä ajokorttia henkkarina, tuli vaan mieleen.

Vierailija
35/48 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi Postissa kuitenkin luetaan henkkarista / ajokortista viivakoodi aina pakettia noutaessa, eli ilman henkilöllisyystodistusta sieltä ei mitään pitäisi saada ulos. Milloinkahan muuten Posti lopettaa hyväksymästä ajokorttia henkkarina, tuli vaan mieleen.

Miksi lopettais, kelpaahan siellä kuvallinen kela-korttikin?

Vierailija
36/48 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö toisen paketinkin voi nykyään hakea ilman valtakirjaa? Ainakin kaverin isä oli saanut pelkällä henkkarilla.

Vierailija
37/48 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin sormella kaivetaan nenää,sitten raavitaan persettä.

Sitten kuitataan paketti.

Mitäs seuraavaksi luvassa.Varmaankin nuollaan kuittauslaitetta.

Vierailija
38/48 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pikkukylässä tarvitse näyttää mitään henkkareita.

Vierailija
39/48 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pikkukylässä tarvitse näyttää mitään henkkareita.

Tarviipas!! Se postin järjestelmä vaatii sen viivakodin vetämisen henkkareista!

Ihan sama, vaikka sun siskos tai äitis olis luovuttamassa sitä pakettia. Pelkällä pärställä ei enää pärjää.

Vierailija
40/48 |
23.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain eilen matkahuollon paketin. Sanottiin, että nyt ei tarvi kuitata ollenkaan, kun on tämä aika. Hyvä juttu ettei samoja kyniä käsitellä.