Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä haluaisin joskus löytää miehen

Vierailija
15.01.2019 |

Joka pitäisi mua kauniina mutta se taitaa näin keski-ikäisenä olla liian myöhäistä vai onko?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Hyvä alku on että sinä haluat löytää hänet, etkä odota että sinut löydetään.

Vierailija
2/9 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kaipaisin kivaa naista joka haluaisi mun kanssa seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on.

Vierailija
4/9 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole, mutta ensinalkuun voit tottua siihen, että miehet kutsuvat sinua kauniin sijasta seksikkääksi. Itselleni turn-off, vaikka olisinkin.

Vierailija
5/9 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin haku päälle ja älä nirsoile.

Kaikissa ihmisissä on omat vikansa, mutta ne pitää pystyä hyväksymään.

Sähän kyllä tiedät sen, ettei täydellistä prinssiä ole

Vierailija
6/9 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole, mutta ensinalkuun voit tottua siihen, että miehet kutsuvat sinua kauniin sijasta seksikkääksi. Itselleni turn-off, vaikka olisinkin.

Minulle se taas on ollut läpi elämän pelastus, koska en ole kaunis. Kaikki naiset eivät voi olla kauniita, mutta seksikkyyteen on mahikset. 

Vierailija
7/9 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä nämä sinkut ovat itse syypäitä siipattomuuteensa. Yllättävän paljon näkee värittömiä, tylsän näköisiä naisia ja miehiä ilman sormusta suut alaspäin.

Alkakaa panostaa enemmän itseenne ja ulkonäköönne, älkääkä ottako itseänne aina niin järkyn vakavasti.

Myös huumoria peliin ja vekkulia mieltä, niin kyllä löytyy takuulla seuraa, voin taata. ;-)

Vierailija
8/9 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

VekkuliNainen kirjoitti:

Yleensä nämä sinkut ovat itse syypäitä siipattomuuteensa. Yllättävän paljon näkee värittömiä, tylsän näköisiä naisia ja miehiä ilman sormusta suut alaspäin.

Alkakaa panostaa enemmän itseenne ja ulkonäköönne, älkääkä ottako itseänne aina niin järkyn vakavasti.

Myös huumoria peliin ja vekkulia mieltä, niin kyllä löytyy takuulla seuraa, voin taata. ;-)

Väärin!

Älkää panostako itseenne, vaan olkaa omia itsejänne ja näyttäkää seuralaiselle selkeästi, jos olette kiinnostuneet. Ei kukaan jaksa mitään teiniarvoituksia

Vierailija
9/9 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata edes etsiä, säästyt monelta murheelta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan