Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Outoa tunnottomuutta rintalastan alla

15.05.2006 |

Huomenna olen menossa neuvolaan, mutta kyselen ennakkoon josko jollain olisi käsitys siitä, mitä outo " vaivani" voisi olla. Eli kohdun korkein kohta on aika hyvin kylkiluissa kiinni. Pian viikon ajan ylävatsan oikealla puolella on ollut puolen kämmenen kokoinen alue lähes tunnoton - ikään kuin puutunut. Venytellessä tuntuu ilkeää " muljumista" samaisessa kohdassa. Eli heti tuossa luitten alapuolella. Kai siellä joku tuntohermo on puristuksissa, mutta mikähän tyrä tuo muljahteleva juttu on?

Kaikenlaista kremppaa sitä ihmiselle tuleekin :)

Suippo rv31

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntui kuin vatsanahka ja -läski olisi puuduksissa. Sanoin asiasta terkkarillekin, mutta hän arveli sen johtuvan kohdun kasvamisesta ja venymisestä. Nuo muljahtelut tulkitsin itse ihan vain kakan kulkemiseksi suolessa, joka helpottui kun aloin syömään luumua. Mutta muistan että tuntuivat aika oudoilta. Nyt noita ei ole enää ollut, eikä ollut ekassa raskaudessakaan. Paljon mahdollista on myös tuo hermopuristus, mulla niitä on enemmän tuolla lonkan seutuvilla kun alkaa vauva painaa luita ja niveliä. Ja ovat muuten tosi kipeät välillä!

Vierailija
2/3 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heip!

Minullakin oli ensimmäisen raskauden loppupuolella vauvan joku osa koko ajan jumittuneena vasemman puoleisiin kylkiluihin kiinni ja siitä kohdasta kanssa iho puutuneena. Vaikka miten nipisteli ja raapi nahkaa, niin ei ollut tuntoa. Kylkiluissa tuntui puolestaan kipua. Vähän ärsyttävä vaiva ja se tunto siihen ihoon palasi täydellisesti vasta kuukausia synnytyksen jälkeen. Muljahtelua mulla ei kylläkään ollut.

vilhelmiina

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla että ilmeisen harmittomasta riesasta on kyse :)