Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten muiden miehet kestää taaperon kitinää ja temppuilua?

Vierailija
15.05.2006 |

Pysyvätkö rauhallisina ja pukevat esim vaan lapsen varmoin ottein vaikka rimpuilee vai alkavat komennella tai huutaa taaperolle jos ei ala rauhottua? Meillä mies menettää yleensä aina hermonsa jos 2v tyttö ei tottele. Jos tytölle sanoo kovasti niin hän saattaa alkaa vaan itkeä enemmän jne. Olen yrittänyt miehelle selittää että huutaminen ei auta mitään vaan pitää tehdä jokin asia rauhallisena loppuun minkä lapsen kanssa aloitti vaikka kuinka ottaisi päähän temppuilu. Mielessä on jopa käynyt että voisiko hän satuttaa tyttöä jos on kaksin lapsen kanssa ja tämä kiukuttelee.....Miten muilla?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti oon asiasta ukolle huomauttanutkin. Vähänkin kun taapero tai vanhemmat lapset rupeaa kiukuttelemaan, esim. pukiessa mies kyllä menettää hermonsa aika pikaseen. Ensin hän komentaa, sitten huutaa lapselle/lapsille ja lopulta lähtee naama punasena suutuspäissään pois paikalta. Hetkeäkään ei kyllä pärjäisi yksin lasten kaa, siitä mä voin olla ihan varma kun hermot tuntuu menevän jo ihan pienestäki.

Vierailija
2/3 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuttuu ainoastaan jos vajaa kaksivuotiaamme puree tai lyö, mutta silloinkin osaa puuttua asiallisesti eli ei varsinaisesti huuda, korottaa vain ääntään ja ottaa lapsen tiukasti syliin ja silmiin katsoen selittää, että noin ei saa tehdä, koska se sattuu. Meillä minä olen se tempperamenttisempi, mies kyllä pysyy rauhallisena tilanteessa kuin tilanteessa. Ehkä taustalla se, että hän tekee päivittäin töitä lasten parissa eli on ikään kuin ammattikasvattaja, tottunut kuulemaan lasten melua ja huutoa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelee aina, miksi huudan lapsellemme :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän