Mitä mieltä naisparista jotka kummatkin ajaa omilla rouheilla katumaastureilla
Kommentit (36)
Pitäähän sitä jollain korvata olematonta vehjettä ;). Sori. En oikeastaan mitään mieltä, mikäs tuossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niiden isit on ostaneet pervoille kalliit autot.
Tai ovat nyhtäneet tyhjiiin ex-kulissiaviomiehensä.
Todennäköisesti ostaneet omilla rahoillaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi siitä pitäisi olla jotain mieltä? Ei minua ainakaan kiinnosta naapurieni tekemiset, jos ne ei liity suoraan minuun.
Aha.
Suomen kelioloissa erinomainen valinta!
Kyllä sen voisi muuten hyväksyä mutta jos maasturi on rouhea niin sitten ei.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi näyttää mieheltä ja kumpi naiselta? Näissähän niillä on selkeä roolijako.
Sepä se kun ei ole, ainakaan niin selvä että ulkopuolinen sitä huomaisi. Varmaan toki kotona sitten on?
He tarvitsevat molemmat työssään kunnon autoa, ovat siis esim. metsäalalla duunissa. Sitä mieltä minä olisin.
Sitä mieltä, että heillä molemmilla on huono maku autojen suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Ei tartte miehiä mihinkään!!!
Mihin miehiä pitäisi tarvita? Mieluummin olen sellaisen miehen kanssa jonka haluan sellaisena kuin hän on, enkä sellaisen jonka kanssa olen pelkästä tarpeesta. Ja päinvastoin, en halua olla tarpeen kellekään, mutta on mukavaa kun joku haluaa just mut, sellaisena kuin olen..
Vierailija kirjoitti:
Vähintään toisella on femme salarakas, todennäköisesti molemmilla.
Voiko, muuten, kaksi butchia seurustella koskaan keskenään?
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen, että ovatpa käyttäneet rahansa tyhmästi tai ovat niin rikkaita, että rahalla ei ole merkitystä.
Tai on työsuhdeauto, firman auto tai joku leasing, ja hyvin todennäköisesti onkin. Nimenomaan koska palkkatuloista on tyhmää ostaa kallis auto.
Entisellä naapurilla oli katumaasturi, että ehkä on alkanut seukata sellaisen kanssa, jolla myös on.
Heteroystäväni auto on sikakallis katumaasturi. Miehensä autosta en tiedä muuta kuin että satavarmasti halvempi.
Mukahauskat wt:t taas liikenteessä.
Jos asuvat Hgissä yhtään kauempana Manskulta niin ymmärrän täysin. Ikinä ei ole itselle tullut mieleen missään muualla kuin siellä talvisin, että maasturi olis kiva, ja asun sentään maalla nykyään.