"Kommenttisi julkaistaan hyväksynnän jälkeen"
Kommentit (18)
Täällä ei edelleenkään saa keskustella vapaasti, tapahtui tuolla ulkona mitä tahansa. Hesarissakin jo saa mutta ei täällä.
Et sinä ap tee mitään väärin. Tämän palstan logiikka on vain virheellinen. Ei ole sinun vikasi.
Ymmärtäisin, jos olisi kirosana tai politiikka tms. mut nyt en tiedä, mistä kohtaa kiikastaa; olisin vain halunnut kertoa, mikä meillä auttoi, kun lapset ei suostunu iltapesulle. Positiivinen oivallus. Mut ilmeisesti joku sana oli esteenä.
Kiitos. Ehkä minua ei siis syrjitä... olen vähän uusi käyttäjä :)
Nyt jäi kiinnostaamaan. Mikä ihme on lapsen iltapesussa niin vaarallista, että kommentti jäi välille. :-D Sinulla on siis ollut joku kielletty sana tekstissä, siitä se johtuu.
Piti ihan jäädä miettimään mikä kielletty sana voi liittyä iltapesuun.
Se tarkoittaa: Kommenttisi on heitetty automaattisesti roskiin.
Kertoo aika paljon hysterian tasosta, että aivan normaalit suomenkieliset sanat jäävät johonkin sensuurin hampaisiin. Koita siinä sitten keskustella kun pitää puntaroida joka sanan kohdalla että voiko tarttua suodattimeen. Omena, kahvi, riisipuuro, maito, ups.... ei mene läpi :o
Minulle tuli kerran myös sama viesti, kun kehotin erästä kirjoittajaa menemään lääkäriin, jotta saisi selvyyden oireilleen. En millään ole tähänkään päivään mennessä keksinyt, mitä epäilyttävää sanaa käytin.
Sitä olen vaan ihmetellyt, että miksi käyttävät tuollaista kiertoilmaisua hylätyille viesteille? Miksi eivät suoraan sano, että viestiä ei julkaista.
Mulla tuntuu moderaattorin mainitseminen estävän julkaisun.
Mulle tuli tuo, kun yritin keskustella eräästä 90-luvun lastenohjelmasta, jossa joukko eläimiä vaeltaa Kaukametsästä Valkopeuranpuistoon. Ohjelman nimihän on siis Kaukametsän p...
On tämä palsta mennyt käsittämättömäksi, kun ei voi edes lastenohjelmista keskustella niiden oikeilla nimillä! :D
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli tuo, kun yritin keskustella eräästä 90-luvun lastenohjelmasta, jossa joukko eläimiä vaeltaa Kaukametsästä Valkopeuranpuistoon. Ohjelman nimihän on siis Kaukametsän p...
On tämä palsta mennyt käsittämättömäksi, kun ei voi edes lastenohjelmista keskustella niiden oikeilla nimillä! :D
Vaarallinen aihe! :-D
Mullakin joskus ihan kolmen sanan lause jää sensuuriin. Eikä todellakaan mitään väärää sanaa käytetty, vaikka ehkä niistä saa yhdistelmällä sanat uudestaan. Enkä ota osaa näihin arkoihin keskusteluihin ollenkaan, kun sen tietää, että poistuvat äkkiä. Enkä kiroilekaan jne.
Kommenttia ei ole koskaan julkaistu tarkistuksen jälkeen. Joskus vaan kopsaan tekstin ja lähetän uudestaan. Sitten saattaa toimia.
Joku sana ei päässyt sensuurin läpi. Tuolta reissulta muuten harva kommentti enää palaa :D