Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Kommenttisi julkaistaan hyväksynnän jälkeen"

Vierailija
14.01.2019 |

Mitä teen väärin?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sana ei päässyt sensuurin läpi. Tuolta reissulta muuten harva kommentti enää palaa :D

Vierailija
2/18 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei edelleenkään saa keskustella vapaasti, tapahtui tuolla ulkona mitä tahansa. Hesarissakin jo saa mutta ei täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä ap tee mitään väärin. Tämän palstan logiikka on vain virheellinen. Ei ole sinun vikasi.

Vierailija
4/18 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäisin, jos olisi kirosana tai politiikka tms. mut nyt en tiedä, mistä kohtaa kiikastaa; olisin vain halunnut kertoa, mikä meillä auttoi, kun lapset ei suostunu iltapesulle. Positiivinen oivallus. Mut ilmeisesti joku sana oli esteenä.

Vierailija
5/18 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Ehkä minua ei siis syrjitä... olen vähän uusi käyttäjä :)

Vierailija
6/18 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jäi kiinnostaamaan. Mikä ihme on lapsen iltapesussa niin vaarallista, että kommentti jäi välille. :-D Sinulla on siis ollut joku kielletty sana tekstissä, siitä se johtuu. 

Vierailija
7/18 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti ihan jäädä miettimään mikä kielletty sana voi liittyä iltapesuun. 

Vierailija
8/18 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarkoittaa: Kommenttisi on heitetty automaattisesti roskiin.

Vierailija
9/18 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo aika paljon hysterian tasosta, että aivan normaalit suomenkieliset sanat jäävät johonkin sensuurin hampaisiin. Koita siinä sitten keskustella kun pitää puntaroida joka sanan kohdalla että voiko tarttua suodattimeen. Omena, kahvi, riisipuuro, maito, ups.... ei mene läpi :o

Vierailija
10/18 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli kerran myös sama viesti, kun kehotin erästä kirjoittajaa menemään lääkäriin, jotta saisi selvyyden oireilleen. En millään ole tähänkään päivään mennessä keksinyt, mitä epäilyttävää sanaa käytin.

Vierailija
11/18 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä olen vaan ihmetellyt, että miksi käyttävät tuollaista kiertoilmaisua hylätyille viesteille? Miksi eivät suoraan sano, että viestiä ei julkaista.

Vierailija
12/18 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuntuu moderaattorin mainitseminen estävän julkaisun.

Vierailija
13/18 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli tuo, kun yritin keskustella eräästä 90-luvun lastenohjelmasta, jossa joukko eläimiä vaeltaa Kaukametsästä Valkopeuranpuistoon. Ohjelman nimihän on siis Kaukametsän p...

On tämä palsta mennyt käsittämättömäksi, kun ei voi edes lastenohjelmista keskustella niiden oikeilla nimillä! :D

Vierailija
14/18 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli tuo, kun yritin keskustella eräästä 90-luvun lastenohjelmasta, jossa joukko eläimiä vaeltaa Kaukametsästä Valkopeuranpuistoon. Ohjelman nimihän on siis Kaukametsän p...

On tämä palsta mennyt käsittämättömäksi, kun ei voi edes lastenohjelmista keskustella niiden oikeilla nimillä! :D

Vaarallinen aihe! :-D 

Vierailija
15/18 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testaan 

valkea valkeala

Vierailija
16/18 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulun

Vierailija
17/18 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin joskus ihan kolmen sanan lause jää sensuuriin. Eikä todellakaan mitään väärää sanaa käytetty, vaikka ehkä niistä saa yhdistelmällä sanat uudestaan. Enkä ota osaa näihin arkoihin keskusteluihin ollenkaan, kun sen tietää, että poistuvat äkkiä. Enkä kiroilekaan jne.

Kommenttia ei ole koskaan julkaistu tarkistuksen jälkeen. Joskus vaan kopsaan tekstin ja lähetän uudestaan. Sitten saattaa toimia.

Vierailija
18/18 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

iltapesu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä