Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teinipojan huoneen haju

Vierailija
14.01.2019 |

Pojan huoneessa outo haju. Mietin vaan että lähteekö haju pojasta? Muualla talossa ei hajuja mutta pojan huone haisee erilaiselle. Ei mitenkään voimakkaasti mutta kuitenkin. Ovi on aina tiukasti kiinni, sähkölaitteita päällä esim. pleikka. En osaa hajua määritellä. Onko muilla samanlaista?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinipojat haisee. Oudolle. Hormonit vähintään tekee sen hajun, lisäksi bensa/mopo ja kyllä se jatkuva ittensä rakastaminenkin haisee.

Vierailija
22/47 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtakaa lakanoita useammin, paljon useammin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi nyt alkuun käytettyjen tumputuspapereiden/rättien jemma.

Meillä teini pokkana hamstrasi talouspaperituppoja päivittäin paperiroskikseensa. Karmea kalmanhaju koko huoneessa kun nuo jonkun viikon tuolla muhivat.

Itse ei toki koskaan roskistaan tyhjennä.

Vierailija
24/47 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin 11-17 vuotias, koulupöytäni alla olleen roskiksen on kyllä täytynyt haista pahoin. Heitin sinne roskia sun muuta, ja joskus öisin tyhjennin sinne pallukkani, tämän jälkeen ruiskutin "dödöä" perään. Oma nenä varmaan tottui siihen. 

Vierailija
25/47 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesemätön vehje siellä haisee.

Vierailija
26/47 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä äänestän kanssa mällinhajuista rokista jossain huoneen nyrkassa.

Tuttua touhua jo omilta peruskouluvuosilta.

Vierailija
27/47 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan ton. Mulla 2 tytärtä ja 1 poika. Tyttöjen huoneessa (teini-ikäisenä) tuoksui aina hajuvesi, dödö, hiuslakka ja makeat hedelmäkarkit. Pojan huoneessa joku ihme haju. En osaa sitä edes selittää. Ei se ollut hiki, ei paska ,kannabis,nuuska eikä sperma, vaan joku outo lievästi epämiellyttävä ja tunkkainen. Ystävilläni oli samanikäisiä poikia ja kaikki sanoivat samaa. Smells like teen spirit.

Vierailija
28/47 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuletus aamuin illoin. Ja lakanat pesuun kerran viikossa. Eikä vaateläjien keräämistä huoneeseen.

Vierailija
29/47 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan ton. Mulla 2 tytärtä ja 1 poika. Tyttöjen huoneessa (teini-ikäisenä) tuoksui aina hajuvesi, dödö, hiuslakka ja makeat hedelmäkarkit. Pojan huoneessa joku ihme haju. En osaa sitä edes selittää. Ei se ollut hiki, ei paska ,kannabis,nuuska eikä sperma, vaan joku outo lievästi epämiellyttävä ja tunkkainen. Ystävilläni oli samanikäisiä poikia ja kaikki sanoivat samaa. Smells like teen spirit.

Just näin kuvailisin tuon hajun . Täytynee vaan tihentää tuota perusteellista siivousta / tuuletusta. 

-ap-

Vierailija
30/47 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 15v  poika..  Runkkaan usein ja pyyhin ne pyyhhkeeseen..  Huomasin ,että huone haisee spekulle,vaikka en oo nut 3 tuntii runkannu,..kaveri sano et haisee makeelta mulkulta mu huone :)

Vierailija
31/47 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Smells like teen spirit

Vierailija
32/47 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kalman hajua, poika kuolla kupsahtaa pian pois.

Vierailija
33/47 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M41 kirjoitti:

Etsi nyt alkuun käytettyjen tumputuspapereiden/rättien jemma.

Meillä teini pokkana hamstrasi talouspaperituppoja päivittäin paperiroskikseensa. Karmea kalmanhaju koko huoneessa kun nuo jonkun viikon tuolla muhivat.

Itse ei toki koskaan roskistaan tyhjennä.

Saisi teini siivota itse mälliroskiksensa, uskomatonta että vanhempi tekee tuonkin kakaran puolesta.

Vierailija
34/47 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 17-vuotiaan pojan huoneessa haisee ainakin arominuuska ja mopoöljy (pitää sitä repussaan, jos tulee tarve kesken moporeissun).

Vierailija
35/47 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fleshlight pesemättömänä patjan alla haisee!

Vierailija
36/47 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pojan huoneessa outo haju. Mietin vaan että lähteekö haju pojasta? Muualla talossa ei hajuja mutta pojan huone haisee erilaiselle. Ei mitenkään voimakkaasti mutta kuitenkin. Ovi on aina tiukasti kiinni, sähkölaitteita päällä esim. pleikka. En osaa hajua määritellä. Onko muilla samanlaista?

Meillä on samanlaista. Haju taitaa meidän tapauksessa tulla (aromi)nuuskasta.

Nämä dementoivat ovat pahimpia. Kaikki hajut joita ei heti tunnisteta on kannabista tai ainakin nuuskaa.

Vierailija
37/47 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua. Minulla kolme poikaa, nyt jo yli 20 v ja asuvat omillaan. Mutta eivät he kyllä haisseet tuollaiselle koskaan. Pesivät/vaihtoivat kyllä ahkerasti vaatteitaan ja petivaatteitaan ja kävivät suihkussa ainakin kerran päivässä. 

Vierailija
38/47 |
17.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannnabis?

joku tauti?

jotain pilaantunutta siellä?

rotta kuollut seinän sisään?

Vierailija
39/47 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen Spirit on deodoranttimerkki, tiedoksi vaan.

Vierailija
40/47 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teillä voi olla niin huono ilmanvaihto?