***CLOMISTIT*** viikko 20!
Kommentit (35)
TOSI paljon onnea plussasta:)
Kiva lisätä sinut plussanneisiin.
Täytyy kyllä myöntää, että olen ihan vihreä kateudesta :)
Onnea levinia plussasta! Mahtavaa! Saatiinhan me taas ihania plussauutisia! Vauvalle rutkasti tarrasukkia matkaan.
SaaraMatias
Onnea ja tasapainoista odotusaikaa!
hienoa...yksi hypännyt mukaan plussajunaan...onnea!
toivottavasti +++ satelee vielä pian paljon!
tsemppiä kaikille ja toiv. nämä ilmatkin tuo välillä muuta ajateltavaa ;)
Kirjoitit tuossa viestissä jolla aloitit tämän viikon palstan, ettäsulla oli lämmöt laskenut normaaliin? Oletko vielä mitannut tänä aamuna lämpöjä tai eilen? Aika jännä et on laskenut vaikka oletkin raskaana. Ilmeiseti se ei sitten ihan pidäkkään paikkansa et lämmöt jää koholle jos raskaana.
Olen miettinytkin että kun on sellaisia tapauksia että menkat tulee mutta on sitten kuitenkin ollut raskaana niin laskeeko ne lämmöt silloin kun menkat alkaa niinkuin pitäisikin vai jääkö sitten kuitenkin koholle?
Elikkä liittyisin joukkoonne...Oon 22vuotta ja mies 24 ja meillä on ennestään yksi " luomulapsi" tyttö 07/04, jota myös aktiivisesti yritettiin 7kk. Nyt ollaan yritetty toista lähes vuosi tuloksetta ja mulla ollut kierrot ihan sekaisin. Tänään kävin lääkärissä ja se totesi lievän hormoonihäiriön ja mulla on kuulemma laiskat munasarjat etteivät jaksa tuottaa munasoluja joten clomit ja terolutit aloitetaan kun seuraavat menkat alkaa. Nyt menossa kp 45 että oottelen nyt innolla koska alkaisivat, että pääsis kokeileen onko niistä apua.Kolmen kuukauden satsin sain alkuun ja jos ei sen aikana tärppää niin pitäis kuulemma alkaa tutkia tarkemmin missä vika.
Mun pitäis alottaa syömään clomeja kp 5 ja lopettaa kp 9 ja sitten kuulemma pupuilua joka toinen päivä särkee päätä tai ei (näin lääkäri sanoi) sitten kp 15-24 syödään teroja.
Kysyisin nyt, että onko näillä pahoja sivuvaikutuksia ja kuinka nopeesti yleensä raskautuu?
mutta viela pidetaan hiukan ' matalaa profiilia' ennen ekaa laakaria!
Hanna mulla oli kylla vaan se yks paiva lammpot takaisin alhaalla; seuraavana aamuna taas lahella 37! Elikka taisin juoda jotain sita ennen etta suu oli kylmempi?! Mina kun en mitenkaan mittaillut lampoja kunhan kokeilin...
Uudelle tulokkaalle(nikkia en muista) etta soin vasta ekaa kertaa elamassani clomit ja tarppasi: tieda sitten vaikka olis ilmankin tarpannyt! Onnellinen kuitenkin olen...
No voi.
Mun oli tarkoitus laittaa clomistit otsikon alle " lääkkeistä" kirjoitukseni.
Hienoa kuulla plussauutisiakin välillä!
Kaipuu, mulla ei ole kokemusta mielialalääkkeistä. Olen kuitenkin sellainen masentuneisuuteen taipuvainen ja viime syksynä käytin 2 vkon jakson nukahtamislääkettä. Silloin ei vauva-asiat olleet top5 listalla, vaikka 9/05 alkaen onkin vauvaa toivottu.
Omasta navasta ei erityistä edelleenkään, oireeton fiilis. Liekö hyvä vai huono asia? Lämpöjä en mittaile, mutta jatkuva palelu viitannee lievään lämpöilyyn, kuten muissakin tuloksittomissa kierroissa. Ihmeellinen limavuoto oli kp19. Se tulee yleensä tätiä edeltävänä päivänä. Lähinnä se on sellaista sitkeesti venyvää kellertävää/sameeta liimaa. Yäk.
Täti tulee ti-to ja sitten alkaa clomiloma!!
Plussauutisia lisää odotellen,
Senni kp21/26-28
Elora
minä 35, mies 40
2 lasta, syntyneet 03 ja 04
minulla endo ja miehellä heikentynyt siemenneste
ensimmäinen sai alkunsa laparoskopian jälkeen luomuna ja toinen Terot ja Clomit yhdistelmä ja toisella inseminaatiolla
Ehkäisyä ei olla käytetty ollenkaan ja nyt menossa 3kk Clomitauko. Sitten taas clomit 1 tbl 3-7 päivinä ja viimeistään vuodenvaihteessa 3 inseminaatiota, jos ei tärppää niin laparoskopia ja uudet 3 inseminaatiota. Nyt taolla en tikuta oviksia, mutta muuten sitäkin innokkaammin.
Minut saa myös laittaa listalle ja roikun täällä varmaan kauan, mutta toivon että insseistä apua.
Onnea kaikille raskautumiseen!
t. Elora
Levinialle onnittelut ja Eloralle tervetulotoivotukset!
Kaipuu: Mäkin olen näitä lievästi masennukseen taipuvaisia. En kuitenkaan niin pahasti, että lääkkeitä olisin tarvinnut. Puoliskan nukahtamislääkkeen otan aina joskus, kun on vaikeuksia rauhoittua yöllä ja aamulla on pakko päästä töihin. Loppukierrosta teen kyllä aina niin, että jätän lääkkeen ottamatta ja nukun sitten aamulla vähän pidempään. Joko menen myöhemmin töihin (liukuva työaika) tai teen etäpäivän. Sitä olen kyllä miettinyt, että haittaakohan se munasolun kehittymistä tai irtoamista, mutta jotenkin en jaksa uskoa. Keskiviikkona on gyne, taidan samalla kysäistä asiasta.
Aurinkoista viikonloppua clomisteille! Piinis meneillään, mutta en osaa oikein piinistellä, kun on noita pettymyksiä jo takana ihan riittämiin...Oireita ei ole mihinkään suuntaan ja se vähän kummastuttaa. Ehkä ovis jäänyt kaikesta lääkityksestä huolimatta tapahtumatta, kai sekin on mahdollista. Ens viikolla hermoilen ja kuvittelen taas olevani raskaana...
Viikonloppua ja plussatuulia!!
Senni kp22/26-28
pelin ohellapäätin tulla koneelle vähän kirjoitteleen taas kuulumisia.. kp 25/28 menossa ja vieläkin ihan normaali olo.. muttei menkka jomotuksia oo ilmestyny.. viluttanu on ja väsytäny,mut oottelen nyt aiankin tuonne ti et alkaako vai ei..
mutta kivat viikonloput kaikille ja plussa tuulia piinailijoille!!
Ei voi muuta sanoa kuin et mahtavaa Lordi voitti euroviisut. En ole mikään suuri fani, mutta hyvä kappale ja oli kyllä aika että vähän erikoisempi esiintyjä voittaa. Muut kappaleet oli niin samanlaisia niinkuin ne aina ovat.
Kyllä jännitti katsoa, kiva piristys.
- sa saatkin kirjata mut SUORAAN PLUSSANNEISIIN; taman aamun testi oli selkea + : laskettu tod.nak siis 21.1.2007