Lue keskustelun säännöt.
MARRASMUKSUJEN VIIKKO 20
15.05.2006 |
Hei odottajasisaret!
Kertokaas, mitä oireillenne kuuluu? Entä fiilikset? Onko täällä muita hysteerisesti pelkääviä kuin minä?
Itse kertoilinkin oireistani tuossa toisessa ketjussa, jossa kyselin oireiden hiipumisesta. Vatsakivut ovat tosin taas voimistuneet. Aika lujaa alavatsaa " repii" ... Ja pierettää (nolo).
Kommentit (22)
Nopeat kiertoliikkeet ei enää onnistu. Täytyy alkaa ottaa rauhallisemmin.
Julkiselle en ole minäkään päässyt muutoin kun silloin päivystykseen kun ei niitä sydänääniä löytynyt.
Yksityisellä olen pari extrakäyntiä tehnyt mielenrauhan vuoksi samalla klinikalla missä IVF:kin tehtiin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Joo, kyllä mulla niitä kipuja on tuntunut ihan tuolla alhaalla. En oikein osaa edes kuvailla tarkkaa paikkaa, mutta jostain tuolta ihan alapäästä silloin tällöin juilii oikein kunnolla.
Mulla oli eka neuvolalääkäri silloin rv11+6 ja se oli ihan rutiinitarkastus. Silloin varmistettiin, että paikat on kiinni, kuunneltiin sydänäänet ja että kohdun koko vastasi viikkoja. Näiden vatsakipujen takia sain sitten ylimääräisen ajan, jossa tehtiin samat tarkastukset. Ja pääsin ylimääräiselle neuvola+lääkärikäynnille ihan sillä, että alamahaa vihloo ja mulla on huoli vauvasta. Jos mulla olisi vähänkään mitään vuotoon viittaavaa niin painelisin varmaan saman tien äitiyspolille. Nyt mulla on ollut vaan sellaista vihlontaa ja luulenpa eilen tunteneeni ehkä ekoja liikkeitäkin, kun ihan alavatsalta tuntui kolme hentoa " tönäisyä" ja muutenkin ihmeellistä möyrintää. :) Toivoisi vaan pian tuntevan ihan selkeitä potkuja niin ei tarvitsisi arvailla, että oliko ne niitä liikkeitä vai ei.
Hyvä, että sait Niinanii itsellesi ajan sinne lääkärille. Toivottavsti saat siellä kaikki huolesi hälvenemään ja voit jatkaa masun kasvattelua hyvillä mielin.
Terkuin,
Mörötin rv16+0