Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri seuraa koko ajan perässä

Vierailija
13.01.2019 |

Käydään yhdessä kaupassa ja menee aina samalle hyllylle sitä mukaan, kun siirryn kaupassa, vaikka ei itse tarvitsisi mitään. Jossain vaiheessa sanoo menevänsä kassalle ja sanon "joo". Ajattelin, että viimein saan rauhan olla yksin, kun huomaan tulevan silti perässä. Lähti vasta, kun kysyin eikö mennytkään kassalle ja ettei mua tarvi odottaa.

Oikeasti, kuka tekee noin? Ärsyttävää! Sillä on miesystävä. Eikö muka kykene olemaan yksin hetkeäkään?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot kaveris kanssa matkalla ja menette yhdessä kauppaan niin siellä kaupassa sen kaverin siis pitäis leikkiä ettette tunne toisianne? Miksi?

Vierailija
22/23 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä, siis jos olette varta vasten menneet kauppaan yhdessä, niin normaaliahan tuo on että ostokset hoidetaan sitten yhdessä eikä tavata vasta kaupan ulkopuolella?

Eri asia siinä vaiheessa jos ap ja kaverinsa ovat tavanneet sattumalta kaupassa, ja pikaisen moikkauksen/kuulumisien vaihdon kaveri alkaa seurata kaupassa vaikka ap olisi kohteliaasti osoittanut että haluaa tehdä kauppareissunsa rauhassa loppuun.

Taisin selittää vähän epätarkasti. Oltiin yhdessä matkalla ja jossain vaiheessa kerroin, että pitää mennä kauppaan ja kaveri sanoi voivansa tulla mukaan. Kauppa oli n. 100 m:n päässä hotellistamme. Kaupassa sitten mietin mitä ostaisin ja kaveri käveli perässä aina sitä mukaa, kun siirryin hyllyltä toiselle. Pysähdyin aika lähellä kassoja miettimään että mitäköhän ostaisin, kun kaveri sanoi, että menee kassalle. Vastasin hänelle "joo" ja menin takaisin kauppojen hyllyille. Kunnes ärsytyksekseni kuulin, että käveli taas perässä! Luulin, että meni kassalle, mutta tuli vieläkin perään. Ihmettelin, että miksei voinut mennä kassalle kerta oli sinne jo matkalla? Ja miksei voinut mennä omia menojaan jo hotellille?

Jos mä matkustan ystäväni kanssa, niin sais kyllä olla melkonen riita menossa jotta toinen yhtäkkiä lähtis kaupasta hotellille yksin. En tajua tota sun logiikkaas nyt yhtään; jos kauppaan mennään yhdessä niin mistä sun kaveris pitäis tajuta että haluatkin hänen lähtevän yhtäkkiä yksin pois? Tai miksi edes haluat hänen lähtevän pois? Mä matkustan vaan sellasessa seurassa jossa haluan viettää aikaani.

Ihan pimeetä vikinää.

Et tiedä yhtään asiasta joten älä hauku.

En ole edellinen, mutta eihän hän haukkunut sinua, ja kukaan täällä ei tiedä asiasta yhtään, koska et selitä asiaa selkeästi. Minun mielestä kaverisi toiminnassa ei ole mitään ärsyttävää eikä outoa edes tämän lisäselvityksesi perusteella. Miksi se ärsytti sinua?

Okei tajusin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää kun mennään kaverin kanssa yhtä matkaa kauppaan ja se vilistää aina edellä :D tuntuu itsestä tukalalta kun pitää alkaa kiirehtimään ja onhan se suotavaa odottaa toista ja kulkea mukana jos samalla kyydillä ollaan.

On se kamalaa kun kaverit haluaa olla seurassa, huhhuh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä