Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

@-->- ENSIKOT VKO 20 -<--@

15.05.2006 |

Neiti jo tuolla ähisee ja puhisee, mutta ajattelin pikaseen tulla kertomaan, että hän sai eilen kasteen ja nimen Kerttu Adalmiina.

Lisää kuulumisia myöhemmin =)

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas siinä Lisalla tarinaa kerrakseen... Vaikutti tuo synnytys vielä rankemmalta kokemukselta kuin omani. Mulla ei sentään ollun noita suppareita tolla lailla vaikka lapsivedenmenosta neidin syntymään menikin reilu 40h.

Mennään tossa neidin kanssa lekurille kun sen häpyhuulessa oleva 1cmx2cm mansikkaluomi on tulehtunut ja kirvelee siten tosi pahasti pissatessa. K itkeskelee sitä kovasti. Haetaan siis resepti, että saadaan siihen puuduttavaa voidetta. Viikon päästä on aika sitten lastenkirurgille, joka tutkii tilanteen tarkemmin. Tarkoituksena olisi poistaa koko luomi. Mietin vaan onko millainen operaatio noin pienelle. Tuskinpa iso, mutta äidin huoli on kova. Enkä pidä siitä, että vieraat miehet räpläävät lapseni alapäätä (vaikka lääkäreitä olisivatkin).

Ankalle tiedoksi, että taitaa homma kaatua ko. reissun takia, koska finanssipolitiikka meni uusiksi (kestää tovin ennenkuin korvaukset vakuutusyhtiöltä tulevat)...

Niin ja hiusten lähdöstä, miehen mukaan mulla on paksumpi tukka kuin koskaan, mutta taitaa hieman hämätä kun tässä vaiheessa alotin hiusten kasvatusoperaation. Oheneminen ei kyllä kauheasti haittaa, sillä mulla on tosi paksu tukka muuten...

Joopa joo!

I ja K

ps. uskomaton se Euroviisujen voitto

Vierailija
22/23 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se, jos ette pääse! Täällä kovasti odotettiin jo meidän ensimmäistä vauvakaveria=/ Ja tämä äippä oli myös innoissaan äitiseurasta...mutta toivottavasti Kertun asiat nyt järjestyy, taisi se levottomuus johtua siitä luomesta?

Kyllä meinaa nyt kateus iskeä teitä hiuksellisia kohtaan;D Mulla on tosiaan varmaan puolet tippunu päästä, enkä halua lyhyeksi näitä leikata!! Tein sen virheen 2 vuotta sitten enkä uudestaan halua..jospa huomenna kampaajan kanssa jotain kivaa keksittäisiin!

Ristiäiset jännittää valtavasti, kun ei lasta kasteta tuohon mun uskontoon vaan miehen=) Järjesteltävää riittää vielä..saa nähdä miten kaikki mahdutaan tänne meidän pieneen huusholliin! Jospa olis hyvä ilma, niin pihallakin voisi jonkun verran olla..

Meillä on nyt beibin kanssa kauppareissu edessä, saapa taas aikaa kulumaan tuolla vaunuillessa. Isäntä on taas pitkän päivän töissä=/

Kiitos Lisalle vielä synnytyskertomuksesta, ne ovat edelleen mielenkiintoista luettavaa=)!

-Ankka & tytär 6 vko 5 pv-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
21.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti sitä jaksaa päivät, vaikka illalla piti katsoa Euroviisut ja sitten kuunnella toista tuntia miehen hehkutusta Lordin mahtavuudesta!

Pertti onneksi nukkuu mahtavat yöunet ja aamusta otan sen sit viereen loikoileen joskus kahdeksan yhdeksän maissa ja siinä köllitään sit tunti tai jopa kolme, välillä tissitellen :D Näyttäis olevan lapsen lempipaikka, mikä selvisi kyllä jo laitoksella, kun ei hän viihtynyt siellä muualla kuin vieressä.

Ei voi kyllä muuta, kun edelleen ihastella pikkuista! Tuskin koskaan menee ohi! Hieman tuli jo surku, että jos vielä toinen lapsi joskus saadaan, et silloin ei ole enää hänelle mahollisuutta antaa näin paljon aikaa, kun on sit tämä esikoinenkin huomioitava.

Mies tuumasi illalla, että ajattele, yhdeksän kuukautta ja näin kaunis lapsi. Mitä jos odotusaika kestäisikin pitempään, voiko kauniimpaa lasta enää saada =) On seki hellyyttävä =)

Hiuksista on ollu puhetta. Mulla ainakin toistaiseksi hiukset voivat tosi hyvin, kiiltävät, eikä tipu. Alkuraskaudessa meinas hiukset lähteä, mutta seki vaihe meni onneksi ohi. Saas nähä kuin käy, kun imetys jatkuu... Vitamiinien ja kalkin syöntiä aijon jatkaa myös nyt imetyksen aikana, jos se auttais pysymään muutenkin voimissa.

Myös vaipoista oli joskus aikaisemmin täällä puhetta... Me nyt vielä etsiskellään merkkiä, mut toistaiseksi ihan vain Pampers ja Libero linjalla oltu. Mielessä kyllä käyny ne Lidlin vaipat, ovat kuuleman halvempia ja ihan hyviä... Kestoiluun mulla ei riitä energia eikä intressi. (hyi minua!)

Iglu, näin jälkikäteen ei enää muista kuinka rankalta tuo synnytys silloin tuntukaan. Väsy oli kyllä kova, kun ei tullu nukuttua ensin kahteen vuorokauteen suppareitten takia ja sit vielä pari vuorokautta vähillä unilla lasta ihmetellen. En saanu onneksi minkäänlaisia traumoja aikaseksi ja toivon, että saan kokea synnytyksen vielä uuden lapsen kanssa joskus tulevaisuudessa.

Nyt ei kuitenkaan ole yhtään sellainen olo, että olisi univelkaa =)

Ja jos taas menisin ihasteleen kaunista lasta =)

Näkymisiin =)

Lisa & Pertti 9vrk