Miksi nyrkkeilijät lenkkeilee hassusti "varpaillaan" ja tekee provosoivia koukkuja ilmaan?
Tuli vaan mieleen kun näin tuollaisen pururadalla. Eikö kannattavampaa olisi juosta täysiä niin saa juoksusta sen tehon irti ja nyrkkeillä sitten salilla ja hyppiä narullakin sielä salilla, niin ei tarvitsisi juosta niin omituisesti.
Kommentit (34)
Ilman paitaa lenkillä 2018 kesä kirjoitti:
Viimekesänä me kavereiden kanssa nähtiin puistossa ninjatyyppejä, jotka harjoitteli ilmeisesti ninjajuttuja.
Juostiin siitä ohi ilman paitaa lihakset kireänä ja vähän naureskeltiin että mitä noikin nyt kuvittelee olevansa.
Eikö noi tuollaiset ninjajutut sovi paremmin salille?
Olisihan se ollut noloa jos oltais poikien kanssa ilman paitaa siihen jääty painimaan näiden kanssa niiin olis ninjat lennelleet nurmikolla.
Menitte sitten kuitenkin poikaittein kanssa takaisin eräkämpille kättä vääntämään.
Vierailija kirjoitti:
Tuli vaan mieleen kun näin tuollaisen pururadalla. Eikö kannattavampaa olisi juosta täysiä niin saa juoksusta sen tehon irti ja nyrkkeillä sitten salilla ja hyppiä narullakin sielä salilla, niin ei tarvitsisi juosta niin omituisesti.
Seurasitko montakin tuntia kyseistä touhua, vai mistä päättelit että se juoksutreeni ei ollut vasta tulossa tai jo takana päin?
Ilman paitaa lenkillä 2018 kesä kirjoitti:
Viimekesänä me kavereiden kanssa nähtiin puistossa ninjatyyppejä, jotka harjoitteli ilmeisesti ninjajuttuja.
Juostiin siitä ohi ilman paitaa lihakset kireänä ja vähän naureskeltiin että mitä noikin nyt kuvittelee olevansa.
Eikö noi tuollaiset ninjajutut sovi paremmin salille?
Olisihan se ollut noloa jos oltais poikien kanssa ilman paitaa siihen jääty painimaan näiden kanssa niiin olis ninjat lennelleet nurmikolla.
Mä katselin nahkahousut pullistellen teidän ohi juoksua. Väänsin hauista isolla painolla vielä kovempaa ja levitin aurinkorasvaa suurille lihaksille. Naureskelin siinä että pojat pojat.
Liity nyrkkeilyseuraan, niin sullekin paljastuu nyrkkeilyn salat.
Vierailija kirjoitti:
Etköhän itse ole väkivaltainen luonne, jos provosoidut jonkun urheiluharrastuksesta?
En ole lainkaan. Kyllä minä juoksisin nopeasti karkuun oikealla kanta-askelluksella mikä mahdollistaa nopean juoksun. Ei minun tarvitse opetella lyömään tai painimaan. Voitan hakkaajat juoksussa leikiten.
Lyöminen on lapsellista touhua.
T: Ap
Vierailija kirjoitti:
Onhan toi provosoivaa ja otettu jostain elokuvista koska näyttää "coolilta".Ei se ole vaan erottaa wt porukan normaaleista ihmisistä.
Toisaalta urheilussa vain kovuus on tärkeintä eikä tyyli tai miten on nätisti laittautunut trikoisiin ja sykemittareihin.
Vierailija kirjoitti:
tuskin VARPAILLAAN juoksi. Tähän ei edes balettitanssijat pysty. Olisikos juossut päkiöillään eli päkiäjuoksua.
Pystyy ja on harjoite jossa juostaan muutama kilometri varpaillaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä lyön lenkillä sarjoja ilmaan, jotta saan lisää nopeutta ja liikettä myös ylävartaloon. Tosin teen tämän maalla missä ei ole ketään muita.
Ap on nähnyt sut.Kattellut puun takaa kun oot lyönyt koukkuja ilmaan ja tullut provosoiduksi.
Provosoiduin tästä ketjusta sen verran että on ilmiannettu.
Vierailija kirjoitti:
Tuohan provosoi muita ja on noloa lyödä ilmaan. Antaa koviksen vaikutelman ja että haastat esimerkiksi minua ottamaan matsia. Itsellä tuli sellainen olo että "hui" pitääkö tuolle näyttää kumpi on kovempi.
Juostessa kädet heiluu puolelta toiselle eikä mitään lyödä.
Etköhän itse ole väkivaltainen luonne, jos provosoidut jonkun urheiluharrastuksesta?
Juoksuharjoituksia nyrkkeilijälle. Youtubesta löytyy boxing jogging haulla enemmänkin. Ei tuo näytä yhtään erikoisemmalta kuin normaali juoksukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä lyön lenkillä sarjoja ilmaan, jotta saan lisää nopeutta ja liikettä myös ylävartaloon. Tosin teen tämän maalla missä ei ole ketään muita.
Ap on nähnyt sut.Kattellut puun takaa kun oot lyönyt koukkuja ilmaan ja tullut provosoiduksi.
Seuraavalla kerralla teen kärrynpyöriä. Katsotaan mitä sitten kirjoittaa
Huutaako ne samalla "Atriaaaaaaaaaan"?
Onhan toi provosoivaa ja otettu jostain elokuvista koska näyttää "coolilta".Ei se ole vaan erottaa wt porukan normaaleista ihmisistä.