Miesten seksikkäimmät ruumiinosat listattiin – yllätystulos!
10. Penis. Vaikka miehinen elin voi tuoda naiselle nautintoa, se ei kuitenkaan ole kovin korkealla seksikkäiden kehonosien listalla. Jäykistynyt siitin antaa visuaalista iloa, mutta kuumempiakin osia löytyy miehen vartalosta.
Lue myös Miehet tuottavat superspermaa talvella - paras aika vauvantekoon
9. Kädet. Moni nainen eksyy miehen tavatessaan katsomaan tämän käsiä. Saattaapa mieleen juolahtaa sekin, mitä kyseisillä käsillä voisi tehdä. Pienellä mielikuvituksella pitkät ja paksut sormet voivat aiheuttaa kutkuttavia tuntemuksia.
Lue myös Miehet paljastivat takapuolensa vuorella - poliisi pidättänyt jo useita
8. Olkapäät. Leveät olkapäät herättävät naisellisia tuntemuksia uroksen suojelevuudesta ja turvallisuudesta – ja ”pesää tulee”. Mies voi vielä korostaa maskuliinisuuttaan kohtelemalla neitokaista huolehtivasti ja huomaavaisesti.
7. Rintalihakset. Muodokas miehinen rintakehä näyttää upealta ilman paitaa. Kivenkovat treenillä ja kovalla työllä saavutetut lihakset kielivät periksiantamattomuudesta.
6. Selkä. Leveää selkää on jäänyt moni nainen ihailemaan katsoessaan etääntyvää miestä. Kaunottaret nauttivat tunteesta, kun he saavat tuntea olonsa pieneksi miehen rinnalla.
5. Silmät. Jokaisella on oma suosikkinsa silmien värissä, mutta kun rakkaan silmät katsovat lämpimästi naista, on vaikeaa vastustella. Mies voi pelkällä katseellaan sulattaa sydämen, ei silmiä turhaan sanota sielun peiliksi.
4. Vatsalihakset. Sixpack on upea visuaalinen ilo naiselle kuin naiselle. Mies on käyttänyt aikaansa salilla, eikä se ole mennyt turhaan. Kovia lihaksia pitkin on ihanaa liu’uttaa sormia vaikka hieman alemmaskin.
3. Karvavana vatsassa. Naiset tietävät sen näyn, kun mies kohottaa käsiään venytykseen ja hänen paitansa alta pilkistää karvavana, joka johtaa farkkujen uumeniin. Pistää mielikuvituksen liikkeelle takuuvarmasti.
2. Kyynärvarret. Lihaksikkaat, karvaiset ja suonikkaat käsivarret saavat neitokaisen huokaisemaan. Käsien vahvuus antaa naiselle alitajuisen signaalin, että mies on valmis ”metsästämään ruokaa ja pitämään mielitiettynsä lämpimänä”. Iskee perusaisteihin, kun vahva mies koskee naista hellästi.
1. Niskan seutu. Seksikkyys johtuu siitä, millaisia reaktioita tämän alueen koskettelu herättää miehessä. Värinää, nautintoa, huokailuja. Kaulan ja niskan alue on varsinkin korvien takana erittäin herkkää koskettelulle. Nainen ajattelee pakostikin, miten ihana olisi antaa kielen vaeltaa niillä seuduilla.
https://www.stara.fi/2014/03/13/miesten-seksikkaimmat-ruumiinosat/
Kommentit (37)
1. Kasvot sis. silmät ja hymy
2. Penis
3. Perse
Miehen kelpoisuuden näkee jaloista.
Jos haisevat, näyttävät pesemättömiltä, kynnet leikkaamatta, hilseilyä ja kovettumia, ei kannata jatkaa suhdetta sen pidemmälle.
Sukat ja kengät kertovat myös miehestä paljon.
Laadukkaat kahkakengät, puhtaat sukat, ei missään tapauksessa tennissukat ja hoidetut jalat ovat kunnon miehen tavaramerkki.
Punaniska kiihoittaa kansaa aina.
Miellyttävä ääni on tärkeää, sellainen Alan Rickman -tyyppinen olisi ihan parasta.
Mä en tykkää kovin leveistä hartioista tai isoista lihaksista miehellä, parempi ettei olisi mikään gorilla. Sopusuhtainen vartalo ja hyvä ryhti tekevät aina vaikutuksen.
Liika karvoitus on turn off. Eihän sitä karvan kasvulle tietty mitään voi, mutta ei sellainen kävelevä pensas varsinaisesti innosta. Hyvällä hygienialla pääsee kuitenkin pitkälle.
-iso ja paksu penis
-sixpack
-lihaksikkaat reidet
-lihaksikas rintakehä
-lihaksikas perse
-valkoiset hampaat, ja virheetön hymy
-siniset tai vihreät silmät
-pituus 190 tai enemmän
-isot hauikset
-tuuheat vaaleat tai ruskeat hiukset
-symmetriset kasvonpiirteet
-selkeä leukalinja
-hyvä iho, ei ryppyjä
Tässä muutama perusvaatimus, joilla mun kaa pääsee treffeille :)
Vierailija kirjoitti:
Miellyttävä ääni on tärkeää, sellainen Alan Rickman -tyyppinen olisi ihan parasta.
Mä en tykkää kovin leveistä hartioista tai isoista lihaksista miehellä, parempi ettei olisi mikään gorilla. Sopusuhtainen vartalo ja hyvä ryhti tekevät aina vaikutuksen.
Liika karvoitus on turn off. Eihän sitä karvan kasvulle tietty mitään voi, mutta ei sellainen kävelevä pensas varsinaisesti innosta. Hyvällä hygienialla pääsee kuitenkin pitkälle.
Hans Gruber?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hans Gruber?
Haha, ei paha! :D
Sääli vain että kyseisessä leffassa ei ymmärretty, kuka on se todellinen päähenkilö...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hans Gruber?
Sääli vain että kyseisessä leffassa ei ymmärretty, kuka on se todellinen päähenkilö...
https://en.wikipedia.org/wiki/Hans_Gruber
?
Mieheni käsivarret. Kesällä ruskettuneina, kullanväriset karvat silkinpehmeinä.
Sääret. Mun miehellä on todella pitkät ja lihaksikkaat sääret. Nekin parhaimmillaan ruskettuneina
Pituus. 193cm
Tuossa top 3.
Minulla oli kerran kaurapuuroa tippunut napakarvoille ja karvavanalle niin vaimo nyppi ne pois ennen töihin lähtöä. Teki kipeää ja tunsin itseni tyhmäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hans Gruber?
https://en.wikipedia.org/wiki/Hans_Gruber
?
Missään noista leffoista Hans Gruber ei ole päähenkilö. Parhaimmillaan pääpahis.
Kaljuunnun ja sitten minä syön viakraa ja pystyn sitten toimimaan. M38
Miehillä käsivarret, hartiat ja SELKÄ ei saatana.
Naisilla ehkä lantio, en tiiä.