En osaa syödä paahtoleipää
Olen nyt tulevan kolonoskopian ruokavalio ohjeiden takia ostanut höttöisintä paahtoleipää mitä löysin kaupasta. Sitä on jotenkin tosi vaikea niellä varsinkin paahtamattomana. En tiedä milloin se edes pitää nielaista. Jotenkin kauheen vaikeaa leipää...
Kommentit (9)
Eikö sitä saa paahtaa? Entä läträtä munamaidolla ja paistaa pannulla (köyhät ritarit)?
Mä oon joskus syönyt sitä niin, että laitan voita ja juustoa ja mitä nyt leivälle löytyykään, ja toise leivän siihen päälle. Rutistan ne sormilla littanaksi, kiinteäksi, jolloin se on helpompi syödä eikä takerru yhtälailla kitalakeen.
Saa paahtaa. Ohjeessa oli mm. että vaalee pasta, leipä ym. on ok niin ostin paahtoleipää. Tuo litistäminen varmaan voi toimia. Taidan kuitenkin antaa loput sorsille ja syön jatkossakin jotain muuta.
Toivotaan ettei Suomeen mitään tuota isompaa katastrofia tule, vois olla monille vaikea tilanne kestää.
Hei, mistä asti tänne palstalle on saanut kirjoittaa vain, jos on joku kansallisen tason katastrofi kyseessä?
Kokeile ap vaikka sitä pastaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt tulevan kolonoskopian ruokavalio ohjeiden takia ostanut höttöisintä paahtoleipää mitä löysin kaupasta. Sitä on jotenkin tosi vaikea niellä varsinkin paahtamattomana. En tiedä milloin se edes pitää nielaista. Jotenkin kauheen vaikeaa leipää...
On loytynyt suomalainen joka ei osaa syoda leipaa! Viela kun unohtaa miten maitoa horpitaan niin sitten se on todella katastrofi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämän aloituksen idea oli?
Kertoa, että ap ei ole mikään tavallinen leivänmässyttäjä, vaan kärsii ja ahdistuu kovin jo ajatuksestakin.
Häh, ei siinä ohjeessa mitään paahtoleivästä puhuta. Urpo.