Miesten seksikkäimmät ruumiinosat listattiin – yllätystulos!
10. Penis. Vaikka miehinen elin voi tuoda naiselle nautintoa, se ei kuitenkaan ole kovin korkealla seksikkäiden kehonosien listalla. Jäykistynyt siitin antaa visuaalista iloa, mutta kuumempiakin osia löytyy miehen vartalosta.
Lue myös Miehet tuottavat superspermaa talvella - paras aika vauvantekoon
9. Kädet. Moni nainen eksyy miehen tavatessaan katsomaan tämän käsiä. Saattaapa mieleen juolahtaa sekin, mitä kyseisillä käsillä voisi tehdä. Pienellä mielikuvituksella pitkät ja paksut sormet voivat aiheuttaa kutkuttavia tuntemuksia.
Lue myös Miehet paljastivat takapuolensa vuorella - poliisi pidättänyt jo useita
8. Olkapäät. Leveät olkapäät herättävät naisellisia tuntemuksia uroksen suojelevuudesta ja turvallisuudesta – ja ”pesää tulee”. Mies voi vielä korostaa maskuliinisuuttaan kohtelemalla neitokaista huolehtivasti ja huomaavaisesti.
7. Rintalihakset. Muodokas miehinen rintakehä näyttää upealta ilman paitaa. Kivenkovat treenillä ja kovalla työllä saavutetut lihakset kielivät periksiantamattomuudesta.
6. Selkä. Leveää selkää on jäänyt moni nainen ihailemaan katsoessaan etääntyvää miestä. Kaunottaret nauttivat tunteesta, kun he saavat tuntea olonsa pieneksi miehen rinnalla.
5. Silmät. Jokaisella on oma suosikkinsa silmien värissä, mutta kun rakkaan silmät katsovat lämpimästi naista, on vaikeaa vastustella. Mies voi pelkällä katseellaan sulattaa sydämen, ei silmiä turhaan sanota sielun peiliksi.
4. Vatsalihakset. Sixpack on upea visuaalinen ilo naiselle kuin naiselle. Mies on käyttänyt aikaansa salilla, eikä se ole mennyt turhaan. Kovia lihaksia pitkin on ihanaa liu’uttaa sormia vaikka hieman alemmaskin.
3. Karvavana vatsassa. Naiset tietävät sen näyn, kun mies kohottaa käsiään venytykseen ja hänen paitansa alta pilkistää karvavana, joka johtaa farkkujen uumeniin. Pistää mielikuvituksen liikkeelle takuuvarmasti.
2. Kyynärvarret. Lihaksikkaat, karvaiset ja suonikkaat käsivarret saavat neitokaisen huokaisemaan. Käsien vahvuus antaa naiselle alitajuisen signaalin, että mies on valmis ”metsästämään ruokaa ja pitämään mielitiettynsä lämpimänä”. Iskee perusaisteihin, kun vahva mies koskee naista hellästi.
1. Niskan seutu. Seksikkyys johtuu siitä, millaisia reaktioita tämän alueen koskettelu herättää miehessä. Värinää, nautintoa, huokailuja. Kaulan ja niskan alue on varsinkin korvien takana erittäin herkkää koskettelulle. Nainen ajattelee pakostikin, miten ihana olisi antaa kielen vaeltaa niillä seuduilla.
https://www.stara.fi/2014/03/13/miesten-seksikkaimmat-ruumiinosat/
Kommentit (37)
Hahha ei helvetti mitä teinilehtitekstiä :D
Tuo niska on kyllä hauska, mutta kun mietin tarkemmin, niin omani näyttää takaapäin niskan seutuun katsomalla paljon nuoremmalta, kun mitä on (42v) 😁 On ikäänkuin viimeinen kohta mikä ei ole vanhentunut, joten voisi mennä itselläkin ainakin TOP kolmoseen.
No niin mammat teidän top3 lista
ap
Mulle ykkönen on aina ollut, ja tulee olemaan, käsivarret. Ei liian lihaksikkaat, mutta sellaiset, että näkee miehen nostaneen muutakin kuin oluttuoppia. Ah <3 Ja karvainen kiimapolku navasta alaspäin ON ihana.
Ps. mutta missä on perse??
Minä muistan nuorena 80-luvulla nähneeni juuri samanlaisia listoja, joten eipä tullut yllätyksenä. Yleensä käsivarret kuitenkin ovat ensimmäisellä sijalla.
1. Karvaperse
2. Ruikkuvat kassit
3. Maha
Käsivarret, kädet, hartiat on mun top3.
Tietenkin puheääni pitää olla ykkösenä. Matalassa rauhallisessa bassoäänessä vaan on sitä jotain. Heti jos kimittää niin iso turn off ainaki mulla😅
Minusta tuo oli ihan hyvä lista. Kädet ja hartiat ovat ne mihin kiinnitän huomiota. Miten voisin tuntea vetoa mieheen, jolla on kapeammat ja hennommat hartiat kuin minulla, tai pikkuiset ohuet sormet. Voi hellan lettas sentään.. enkä ole itse mikään norjalainen kuulantyöntäjä, vaan siro nainen, mutta urheilullinen. Ja olen törmännyt monesti kukkakeppimiehiin, ja ei sytytä vaikka kuinka olisivat hyviä miehiä. Sen sijaan en välitä sixpackista vaan miehellä on hyvä olla vähän mahaa,:)
Mun mielestä seksikkäintä miehen vartalossa on se kiimainen karvapolku alaselässä, joka johtaa ihanaan Anneliin..
Saa mielikuvituksen laukkaamaan villinä, minkälaista herkkua siellä pöksyissä onkaan... NAM!
Nyt ei kykee laittaamaan oikeaan järjestykseen mutta: kunnon kämmenet, treenatut olkapäät, lihaksikas takapuoli ja reidet, penis hoidettuine puutarhoineen ja kasvot erit.hymy.
1. Pituus (yli 183cm)
2. Kehon muoto (ei ylipainoa, leveät hartiat, kapea lantio, hyvät vartalon mittasuhteet, ryhdikkyys yms.)
3. Kasvojen muoto (miehekkyys)
4. Karvapeite (ei kaljua, tuuhea parta, tummat ihokarvat)
5. Penis (mieluusti iso)
Taitaa käsivarret ja hartiat olla ykkössjalla. kumma ettei miehet treenaa juuri noita vaikka voivat vaikuttaa asiaan
Vierailija kirjoitti:
1. Pituus (yli 183cm)
2. Kehon muoto (ei ylipainoa, leveät hartiat, kapea lantio, hyvät vartalon mittasuhteet, ryhdikkyys yms.)
3. Kasvojen muoto (miehekkyys)
4. Karvapeite (ei kaljua, tuuhea parta, tummat ihokarvat)
5. Penis (mieluusti iso)
Iso ja musta!
Naisella silmät, niillä voi sanoa niin monta asiaa.
Miehessä seksikkäintä on leveät hartiat, en tiedä miksi mutta lihaksikkaat hartiat ja yläselkä saa kuolan valumaan :D
8,6,3,2,10. Nam:) Lisäksi nivsten ja yläreisien seutu.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa käsivarret ja hartiat olla ykkössjalla. kumma ettei miehet treenaa juuri noita vaikka voivat vaikuttaa asiaan
Lihasryhmiä, joita miehet harvemmin treenaa:
-reiden koukistaja
-pohkeet
-kyynärvarret
-kylkilihakset (obliques)
Erittäin harvoin treenattuja:
-reiden lähentäjä
-pienet pakaralihakset
Hartiaseutua ja käden yläosaa kyllä treenataan paljon.
:D