Mitä sulle tarkoittaa se kun " panettaa" ?
Tuli mieleen tuosta menkkasuuseksiketjusta, kun jotakuta panetti ja mies nuoli orgasmin.. Mulle panettaminen ei tarkoita sitä, että oisin orkkua vailla, senhän nyt hoitelee itekkin, vaan nimenomaan sitä että kaipaan sisääni miestä ja kunnon kovaa kyrpää :) Mites muilla?
Kommentit (11)
En ainakaan heti ajattele kovaa kankea heti sisääni, vaan minua jo panettaa pelkkä rakastelusta haaveilu, kun vaikka luen jotain eroottista. -sinkkunainen-
tahdon tosiaan sitä ehtaa kamaa ja pian!
Jos ei oo kullia tarjolla, pakko hoidella itse itsensä... Orgasmihakuista pääasiassa. Ja haluaisinn, että joku imisi nännejäni...
että kun panettaa niin ehdottomasti kaipaan kovaa kalua sisään - ei riitä oma käsi tai miehen!
Niinkuin nyt..........
Silloin tarvii saada naista kunnolla.
Olen huomannut näin vanhempana että muutaman päivän jaksaa olla ilman ( kaksi viikkoa aivan kärsimystä ) mutta sitten alkaa munissa tuntuun siltä että jokin painaa ja siihen hetkellisesti auttaa nyrkki mutta sitä painetta ei vie mikään muu pois kuin kunnon pano ja kun saa naista vähintään joka toinen päivä niin silloin on hyvä.
Olen sitä joskus miettinyt että erittyykö siinä rakastelussa ( toisen läheisyy yms. ) jotain hormoonia joka tuo sen hyvän olon tunteen ja paineet katoo munista... kun esim. vetää nyrkkiin niin se ei ole sama asia.
Kai tätäkin palstaa lukee jokin lekuri joka vois vähän valottaa asiaa, ettei menis arvailun piikkiin.
T: iiro
sitä että haluan orgasmin, siis itsetyydytystä. Mieskin löytyy, mutta hänen kanssaan en saa.
Haluaisin upottaa kyrpäni kiimaiseen naiseen, ei paljon väliä kehen.
Se on sitä kun tulisi töistä ja ottaisi rakkaaansa vaikka kesken tiskaamisen tai imuroinnin.
Entä kesken iltakävelyn pusikossa?? :-))
-mici-
Olen 30v nainen, eikä vielä koskaan ole " panettanut" . Tunnen, että jään jostain paitsi. Puuttuuko multa joku hormoni vai mitä ihmettä?
nykyään panettaa tosi harvoin. Mutta silloin kun niin tekee, niin haluan kovaa kalua sisääni.
Niin haluan isoa ja kovaa k.yrpää sisään niin, että laukean rajusti1