sirpalla ja teemulla ei vastakkaista sukupuolta olevia ystäviä
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/00db66fb-6222-4914-a975-13d2e5…
Todella outo, vanhanaikainen ja jyrkkä periaate. Mahtavat olla mustasukkaisia molemmat sit.
Kommentit (11)
Se on ihan julkinen salaisuus että Teemu kyntää milloin ketäkin. Varmaan vaimolle on tuo sääntö kun luulee että kaikki käyttäytyvät samoin.
Mitä sukupuolta heidän ystävänsä sitten ovat? Kun itse ovat yksi kumpaakin.
Sirpalla tuskin on samaa sukupuolta olevia kunnollisia ystäviäkään. Kaikki pyörii miehen ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Sirpalla tuskin on samaa sukupuolta olevia kunnollisia ystäviäkään. Kaikki pyörii miehen ympärillä.
Mä epäilen tätä samaa. Mun yksi facetuttu oli yhdessä tilaisuudessa Sirpan kanssa ja sen jälkeen olivat jonkun aikaa niin hyviä kavereita facessa, vaikka juttelivat ehkä viisi minuuttia keskenään. Tuttu oli varmaan julkisuudenkipeä ja Sirpa tuntui janoavan tyttökaveria. Melko surullista ja säälittävää.
Vaimo sanonut ehdon, ettei temellä saa olla ystävinä naisia, koska teme väittänyt hmm vain ystäviksi kaikkia (kynnettyjä ) tyttöjä asian paljastuttua. Puolin ja toisin siis kielletty, kun ei mullakaan niin ei sullakaan.
Önko narsku sellainen, joka kieltää kaikki puolison ystävät, ja ihmiset ympärillä. Kunhan kaikki ihmiset ja asiat pyörii vain yhden ihmisen ympärillä.
Kiinnitin huomiota että kaikki yhteiselin ystävät ovat Teemun vanhoja kavereita. Missä Sirpan lapsuuden ja nuoruuden ystävät? Eikö ole ketään omaa ystävää kaikkinen USAn vuosien jälkeen?
Teemu on aika raaka.
Teemun yks kiekkoilijatuttu, kuului Teemun piiriin, alkoi seurustelemaan Teemun mielestä ikävän naisen kanssa. Teemu antoi 2 vaihtoehtoa : eroa tytöstä tai piiristä pois.
Teemu on sellainen päällikkö, siinä jää Jere kakkoseksi. Teemu on kyllä paikkansa ansainnut, huipulla tuulee ja Teemu on hyvin menestynyt kiekkoilija.
Tuntuu että noilla on suhteessa joku kauhun tasapaino muutenkin. Ei välity kovin lämmin tunnelma tuosta perheestä.