Poikaystävä puhuu "salakieltä" kavereidensa kanssa ja tunnen oloni ulkopuoliseksi
Hän käyttää siis kavereidensa kanssa ihmeellisiä sanaväännöksiä joista en tajua mitään. Jos kysyn häneltä että mitä tuo tarkoittaa niin hän sanoo ettei ala minulle rautalangasta vääntämään, ne on jätkien inside-juttuja.
Esim. baarissa he ovat usein puhuneet jostain bambeista ja kysyin poikaystävän kaverilta että mitä se bambi tarkoittaa ja se on kuulemma seksikäs tyttö/nainen. Poikaystäväkin on usein puhunut esim. "Olipas bambi tänään siellä takapöydässä" enkä ollut tajunnut että kehuu muita tyttöjä seksikkääksi.
Lauseet ovat siis oikeasti ihan kiinaa. Esim. "Joba vois kanee sinne uksiin, haha niin ja muistatteko sen kakskytkolmosen" ja saan aina tyhmänä ihmetellä että mitä nyt taas.
Jos yritän hänen kavereiltaan paremmin kysyä että mitä jokin tarkoittaa niin poikaystävä tulee väliin ja sanoo ettei minulle tarvitse mitään selittää. Olemme 18-vuotiaita.
Kuulostan varmaan typerältä mutta tämä asia haittaa ihan arkielämää.
Kommentit (15)
pamahda paksuksi ja tule sitten tänne avautuu kun "poikkis juoksee ryyppäämässä".
Tapahtuuko tuota useinkin kun olette porukalla liikenteessä? Ajattelisin että poikaystäväni haluaa tietoisesti pitää minut ulkopuolella? Keskusteletko näiden kavereiden kanssa itse?
Miksi olet poikaystäväsi kanssa? Hän siis estää sinua kuulumasta porukkaan, hän jättää sinut sivuun. Hän haluaa jatkaa samoja puheita ja juttuja kuin sinkkuna kavereiden kanssa.
Parempi että sanot että jatkaa leikkejään ilman sinua. Saa rauhassa jutella bambeista.
Sinä etsit jonkun joka alkaa jo vähän kehittyä henkisesti enemmän aikuisuuteen kuin jatkaa teini juttuja.
Hän pitää sinut tarkoituksella keskustelun ulkopuolella, kun olet itse paikalla. Tuollainen on loukkaavaa käytöstä ja poikaystäväsi loukkaantuisi, jos sinä ja sinun ystäväsi kohtelisitte häntä samalla tavalla. Keskustelkaa asiasta. Tuollaisenaan suhde ei kuulosta täysin tasavertaiselta.
Jos pojat lähtee "mustallemakkaralalle" niin olisin todellakin huolissani.
Joo kuulostaa kyllä sille, että olet yksinkertaisesti tyhmä ja sitä on poikkiskin.
Wt ainesta
0/5
Yleiset käytöstavat pojilta hukassa.
Jos ollaan samassa seurassa, puhutaan niin että kaikkien on mahdollista seurustella, eikä kenellekään tule ulkopuolinen tunne.
Ole menemättä porukalla, joka haluaa että tunnet itsesi ulkopuoliseksi.
Tai, entä jos annat poikaystäväsi rauhassa puhua kavereinsa kanssa myös ilman, että sinun täytyy sekaantua. Seurustele sillä aikaa jonkun muun kanssa äläkä ole häneen koko ajan liimaantunut?
No tuohan on kätevä keino hallita sinua. Miksi sallit sen?
Lörtsy=pillu
Ananas=anaali
Suihkari=suihinotto
Muistan samanlaista typerää käytöstä nuoruuden exäni toimesta. Tarkoitus on vaan alistaa ja mitätöidä toista.
Käytös muuttui parempaan suuntaan kun aloin kehumaan kaikkia lihaksikkaita äijiä.
Poikasen ilme oli kyllä näkemisen arvoinen kun sai omaa lääkettään.
Suosittelen lämpimästi.
Kehu hänen kavereiden kuullen jotain miestä fiksun ja kivan näköiseksi. Joku voisi olla raamikas ja kypsän aikuisen oloinen. Miksi et mainitsisi jonkun olevan herkullisen jäntevä.
Muista aina kehua herrasmiehiä ja sellaisia aikuisia raavaita miehiä, jotka eivät nolaa tyttöystäviään.
Vierailija kirjoitti:
Hän käyttää siis kavereidensa kanssa ihmeellisiä sanaväännöksiä joista en tajua mitään. Jos kysyn häneltä että mitä tuo tarkoittaa niin hän sanoo ettei ala minulle rautalangasta vääntämään, ne on jätkien inside-juttuja.
Esim. baarissa he ovat usein puhuneet jostain bambeista ja kysyin poikaystävän kaverilta että mitä se bambi tarkoittaa ja se on kuulemma seksikäs tyttö/nainen. Poikaystäväkin on usein puhunut esim. "Olipas bambi tänään siellä takapöydässä" enkä ollut tajunnut että kehuu muita tyttöjä seksikkääksi.
Lauseet ovat siis oikeasti ihan kiinaa. Esim. "Joba vois kanee sinne uksiin, haha niin ja muistatteko sen kakskytkolmosen" ja saan aina tyhmänä ihmetellä että mitä nyt taas.
Jos yritän hänen kavereiltaan paremmin kysyä että mitä jokin tarkoittaa niin poikaystävä tulee väliin ja sanoo ettei minulle tarvitse mitään selittää. Olemme 18-vuotiaita.
Kuulostan varmaan typerältä mutta tämä asia haittaa ihan arkielämää.
Miksi tunkeet itsesi miesten juttuihin? Miehillä on miesten jutut ja naisilla naisten jutut. Tuskin se miehesikään tunkee mukaan silloin, kun sinulla on kavereidesi kanssa naistenilta, vai onko sinulla? Hanki elämä.
Jssap!
Ei kannata minkään juntin kanssa alkaa