Riikka Purra (ps): "Naiset tekevät poliittisia päätöksiä eri tavalla. En puhu nyt mistään naisaivoista".
Kommentit (22)
Naiset ajattelevat yhteistä hyvää. Miehet omaa etua.
Tarkoittaako Riikka että naisten tekevät tyhmempiä päätöksiä?
Itse olen nainen. En koskaan äänestä naista, koska tiedän, miten nainen ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
Länsimaalaisen liberaalin naisen idea yhteisestä hyvästä on tuoda hevonvitusta liuta miehiä joiden kulttuurissa länsimaalainen nainen on helppo ja arvoton pantava lihapala.
Sitten ihmetellään miksi ulkomaalaisten tekemät seksuaalirikokset yleistyvät.
Lopuksi tulkitaan että se on perussuomalaisten rasistien vika.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen nainen. En koskaan äänestä naista, koska tiedän, miten nainen ajattelee.
Epäilen tuota naiseutta. Nainen ei koskaan sanoisi noin suoraviivaisesti ja peittelemättä tarkoitusperiä. Tässä olen analyysissä on tullut siihen tulokseen, että tuo on miespropagandaa.
No ainakin sosiaaliturvajärjestelmä syntyi heti kun naiset pääsivät laajemmin valtaan. Samalla toki myös kehitysapu ja pa ko lais ten ottaminen.
Vierailija kirjoitti:
Aivan sama täällä.
Tätä se tarkoittaa:
https://www.tiede.fi/artikkeli/uutiset/testosteroni_vahentaa_sosiaalist…
Compassion is great for dealing with infants, hurt people and the elderly but is not a great doctrine to build a political system on. Pitää ajatella, ei vain tuntea.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ajattele yhteistä hyvää. Puolueet ovat siihen tekosyy. Kansalainen hyväksyy tämän varsin helposti, koska on itsekäs; näin syntyy asetelma, jossa eripura on ok, jopa suotava!
Marraskuussa 2011 järjestettiin Los Angelesissa MOCA Gala 2011. Sen pääartisti oli Wikileaks kirjeissä mainittu Maria Abramović. Vastaavia gaala-illallisia on järjestetty USA:ssa useina eri vuosina. Alla on vuoden 2011 gaala-illallisen kuvia:
http://historiesofthingstocome.blogspot.com/2016/12/wikileaks-advent-ca…
https://www.transformation.dk/Maria-Occult-Gala.html
Vaikka ei ole mikään rikos tehdä tuollaisia nukkeja, kysymys kuuluu minkä takia näissä juhlissa on simuloitu kannibalismia?
https://www.winterwatch.net/2017/01/hollywood-degenerates-attend-moca-s…
Edustaako Laura Huhtasaari parempia vai huonompia naisaivoja?
Mikähän siinä näytti kannabalismilta? Pää pöydällä? Näytti enemmän koristeelta koska ei ollut edes tarjoiluastiassa.
Vierailija kirjoitti:
Edustaako Laura Huhtasaari parempia vai huonompia naisaivoja?
Edustaako hän ylipäätään aivoja?
Nainen on kiukkuinen länsimaiselle miehelle naisiin kohdistuvasta sorrosta ja kaikilla mittareilla juuri länsimaat on naisille parhaita paikkoja tasa-arvon kannalta. Nainen on suosiollinen lähi-idän ja Pohjois-Afrikan miehelle , jotka ovat naisille vihamielisimmät kulttuurit ja yhteiskunnat sekä sitä kautta myös yksilöt. Kun on jo lähtökohtaisesti näin huono logiikka, niin oikeastaan tämän pällitestin jälkeen ei mitään naisten mielipidettä kannata ottaa kovin vakavasti.
Aikamoista yleistystä Purralta. Sekä naisissa että miehissä on monenlaista persoonaa ja tapaa tehdä päätöksiä. Olen täysin eri mieltä hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Länsimaalaisen liberaalin naisen idea yhteisestä hyvästä on tuoda hevonvitusta liuta miehiä joiden kulttuurissa länsimaalainen nainen on helppo ja arvoton pantava lihapala.
Sitten ihmetellään miksi ulkomaalaisten tekemät seksuaalirikokset yleistyvät.
Lopuksi tulkitaan että se on perussuomalaisten rasistien vika.
Tarkoitatko, että Sipilä on länsimaalainen liberaali nainen? Sehän ne tänne houkutteli Kempeleen asuntoineen. Kukapa ei olisi innoissaan maasta, jonne itse suurvisiiri kutsuu tulemaan.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaako Riikka että naisten tekevät tyhmempiä päätöksiä?
Mutta voi sen näin kauniistikin sanoa :)
Naiset älköön äänestäkö, jättäkää se miehille?
Miehet ja naiset ovat aivan yhtä älykkäitä, sma mitä perstiikka lässyttää...
No miehellä on putkiaivot ja naisella tippaleipäaivot.