Miten kostää vanhemmille, ettei ne aio maksaa mun elämistä?
Riitaa tuli kun sanoin, ettei ole mitään tarkoitusta alkaa raatamaan oravanpyörässä, vaan odotan, että vanhemmat maksavat ja hankkivat kaiken mitä tarvitsen ja haluan. Perustelin tämän sillä, että olen niiden tekojen seuraus ja omista teoista pitää myös kantaa vastuu, eikä kukaan voi asettaa odotuksia henkilölle, joka ei ollut itse mukana päättämässä syntymisestään. Ei mennyt läpi, vaan sain kuulla väsyneen saarnan jostain yhteiskuntavelvoitteesta, mikä oli kaiken lisäksi tekopyhää, koska nämä henkilöt eivät itsekaan ole valmiita kantamaan vastuuta tekosistaan.
En usko, että muuttavat kantaansa, joten nyt ei ole jäljellä kuin jonkun kivan kostön suunnittelu ja toteuttaminen. Vai onko välit pysysvästi poikki riittävä kostö? Ideoita?
Kommentit (37)
Ryöstä ne. Korut kassiin ja Petrin kanssa skoballa karkuun. Mutta älkää ajako liian lujaa pakoon ettette joudu onnettomuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Ryöstä ne. Korut kassiin ja Petrin kanssa skoballa karkuun. Mutta älkää ajako liian lujaa pakoon ettette joudu onnettomuuteen.
Ei niillä ole arvokkaita koruja. Enkä tunne ketään Petriä?
Vaikuttaa siltä, että oletat mun olevan nainen? Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niillä ole arvokkaita koruja. Enkä tunne ketään Petriä?
Vaikuttaa siltä, että oletat mun olevan nainen? Miksi?
Petri pitää ensin tuntea, etsi joku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko että on provo. Kuullostaa ihan perus milleniaalilta.
Milleniaanit eivät ole ongelma, vaan ongelma on ne vanhat jäärät, jotka eivät tajua maailman ja nuorien prioriteettien muuttuneen.
AP:n lailla käyttäytyvät milleniaalit eivät ole ongelma vaan töissä käyvät vanhemmat ihmiset? Just.........
Ongelma siksi, että ne eivät halua kuunnella nuoria, vaan yrittävät pakottaa nuoret siihen maailmaan missä itse elävät.
Tämä aloitushan on kuin nuoren äitihullun/kivikissan näppäimistöltä...
Vierailija kirjoitti:
Tämä aloitushan on kuin nuoren äitihullun/kivikissan näppäimistöltä...
Ei ole naisen aloittama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milleniaanit eivät ole ongelma, vaan ongelma on ne vanhat jäärät, jotka eivät tajua maailman ja nuorien prioriteettien muuttuneen.
AP:n lailla käyttäytyvät milleniaalit eivät ole ongelma vaan töissä käyvät vanhemmat ihmiset? Just.........
Ongelma siksi, että ne eivät halua kuunnella nuoria, vaan yrittävät pakottaa nuoret siihen maailmaan missä itse elävät.
Ai kuten käymään töissä tai vaihtoehtoisesti oikeasti panostamaan siihen omavaraisuuteen eikä vaan mankumaan käsi ojossa mullemullemulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai kuten käymään töissä tai vaihtoehtoisesti oikeasti panostamaan siihen omavaraisuuteen eikä vaan mankumaan käsi ojossa mullemullemulle?
Ne eivät pyytäneet syntyä eikä niitä muutenkaan konsultoitu asiasta etukäteen, joten tuo vaatimus on täysin oikeutettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne eivät pyytäneet syntyä eikä niitä muutenkaan konsultoitu asiasta etukäteen, joten tuo vaatimus on täysin oikeutettu.
Siis käsi ojossa mankuminen on täysin oikeutettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välien poikki pistäminenhän auttaa :D
Siinä mielessä ei mikään auta, että tuskimpa suostuvat maksamaan, sen verran jyrkästi kieltäytyivät. Sitä ei välien pistäminen poikki muuta, mutta kostö se on pienikin kostö.
Helpotushan se heille olisi, ä.äliö. Ehtivät hukkaamaan omaisuutensa niin ettet peri mitään. Olet todella ty.perä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välien poikki pistäminenhän auttaa :D
Siinä mielessä ei mikään auta, että tuskimpa suostuvat maksamaan, sen verran jyrkästi kieltäytyivät. Sitä ei välien pistäminen poikki muuta, mutta kostö se on pienikin kostö.
Helpotushan se heille olisi, ä.äliö. Ehtivät hukkaamaan omaisuutensa niin ettet peri mitään. Olet todella ty.perä.
Senhän takia toi maksamisesta kieltäytyminen on typerää, että perintö kuitenkin tulee joskus. Miksi eivät maksa nyt nuorelle ja terveelle lapselle, vaan jättävät sitten jollekin viiskymppisille ikälopulle perinnön?
Vierailija kirjoitti:
Perusmilleniaali käy töissä, on korkeasti koulutettu ja osaa sinua paremmin oikeinkirjoituksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä! Typerät jäärät ei edes tajua, että heidän kuuluisi elättää milleniaalilapsensa maailman tappiin asti jotta he saavat toteuttaa itseään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä! Typerät jäärät ei edes tajua, että heidän kuuluisi elättää milleniaalilapsensa maailman tappiin asti jotta he saavat toteuttaa itseään!
Jos mukuloita tekee, niistä pitää myös huolehtia. Ei niitä pidä tehdä, jos kuitenkin aikoo lakaista ne syrjään kuin roskat.
Huono. Oon kantanut vastuuni nuorelta iältä asti, enkä ole ollut riippuvainen vanhempieni elätyksestä. Moni niin luulee... Olen kyllä kärsinyt heidän tunnekylmyydestä aina kun jotakin vaikeata on tapahtunut elämässä. Kostoni olisi im. He antoivat minulle elämän ja kostoni olisi ottaa se pois tai antaa se pois.
Eikös elatusvelvollisuus pääty 18 ikävuoteen?