hoitoalan ällötykset...
En tiedä olenko outo, mutta ällöttävintä hoitoalan työssä on mun mielestäni toisten tekarien peseminen. Mikä muita ällöttää?
Kommentit (12)
Tekareiden pesu ei tee pahaa. Se kylläkin kun näkee mummon nuolevan tekarinsa puhtaiksi syönnin jälkeen....
vanhainkodin ruokapöydässä istui vierekkääin dementoitunut mummo ja samanlainen pappa. Kun mummo oli lähdössä pois pöydästä, hänen tekareitaan ei löytynyt mistään. Ei pöydältä eikä pöydän alta. Lopulta ne löytyivät sen viereisen papan suusta =)
niin ja melena, eli musta veriripuli.....
pahin leikkaus jossa olen ollut mukana: peniksen amputaatioleikkaus. Miesraukalla oli syöpä värkissään, ja vasta 50 v, Pahinta oli laittaa se amputoitu osa näytepurkkiin ja yrittää piilotella sitä ettei mies näe. Oli nimittäin spinaalipuudutusleikkaus.
Onneksi naisen värkkiä ei voi kokonaisuudessaan amputoida pois.
mä täs kolitan syödä aamupalaa...
täytyy vaihtaa ketjua
Teille, jotka kaikista ällötyksistä huolimatta teette työtänne. Olette hienoja ihmisiä :)
ällöttänyt niin paljon kuin räkä. Kerran yks pappa oli sylkenyt mukin täyteen räkää ja minulle ojensi sen ja minä yökin ja yökin ja kaadoin sen kaatoaltaaseen (pappa ei siis nähnyt yökkimistäni).
Paljon olen nähnyt urani aikana, mutta räkä menee kaiken edelle. YÖK!
mutta lima/räkä ällöttää enemmän kuin paska.