Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teidän lapset, kumman vanhemman näköisiä?

Vierailija
13.01.2019 |

Meillä on kaksi tyttöä, 3v ja vauva 9kk. Molemmat ovat aivan kuin isänsä kopioita. Miten teillä lapsen ulkonäkö, onko paljon molempien vanhempien piirteitä, vai ovatko kopioita toisesta vanhemmasta? Ihan kiinnostuksesta kyselen, kun lähes aina sanotaan että lapset ovat isänsä näköisiä. Meillä tosin onkin, mutta onko teillä?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä myös tyttö 9kk, enemmän on isän näköä. Minulta peritty kihara tulla kyllä.

Tukka*

Vierailija
22/38 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, kumman suvun edustajalta mielipidettä kysyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika on enemmän minun, siis äidin näköinen. Vauvana ja pikkutaaperona oli liki täysin samannäköinen kuin mitä itse olin saman ikäisenä. On hauska verrata lapsen valokuvia minun lapsuuden valokuviini, kun on kuin kaksoset.

Nyt kasvaessa alkanut hiljalleen tulla myös isänsä piirteitä mukaan.

Vierailija
24/38 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän molemmilta. Otsa, silmät, kulmakarvat ovat kuin isältä, mutta äidiltä ruumiinrakenne, hiukset, huulet, nenä ja hampaat. Olisin todella kaunis jos olisin hoikempi. Pian alkaakin elämäntaparemontti. :-)

Vierailija
25/38 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
26/38 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä poika ja tyttö, molemmat minun eli äidin näköisiä.

Tytär täysi kopio.

Pojan kasvonpiirteet minulta, myös luonne itseni kaltainen aika lailla.

Vierailija
27/38 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi lapsi oli taaperona ihan isänsä kopio hänen ollessaan saman ikäinen. Lapsi on perinyt myös luonteensa isältään. Nuorempi muistuttaa minua, mutta isän piirteitä kyllä löytyy, lisäksi ääni on kuin isällään. Kun lapsi kotiin tullessa huutaa "moi", niin äänestä en saa selvää, onko tulija mies vai lapsi.

Näköjään kävelytyyli on periytyvää. Kerran näin, kun ensin käveli miehen isä, sitten mies ja lopuksi lapsi. Meinasin purskahtaa nauruun, kun jokainen paineli menemään tismalleen samalla tyylillä. Nuorempi lapsi kuulemma kävelee samalla tavalla mitä minä.

Vierailija
28/38 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen tyttö on ihan minun näköiseni ja on luonteeltaakin enemmän kuin minä.

Poika on minun ja isänsä sekoitus eli piirteitä kummaltakin mutta luonteeltaan kuin isänsä.

Vierailija
29/38 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

50/50

Olen blondi. Miehellä niin tumma tukka, että melkein musta. Esikoinen on blondi mutta isän piirteet. Kuopus on musta tukkainen, mutta äidin piirteet. Meni aivan tasan, 50/50

Vierailija
30/38 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaksi poikaa. Vanhempi on kasvonpiirteensä perinyt täysin minulta, mutta vaalean ihon ja vaaleat hiukset isältään. Nuorempi taas kasvoiltaan kuin isänsä, mutta tummat hiukset, piirteet ja tumman ihon saanut minulta :D

Vierailija
31/38 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksoset, kummallakin on mun kasvojen piirteet mutta isänsä ruumiinrakenne ja väritys.

Vierailija
32/38 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmissa lapsissa on meidän molempien vanhempien näköä ja yksittäisiä piirteitä, mitkä ovat suoria kopioita. Jokainen näkee asian omalla tavallaan. Moni luullut, että lapsilla on eri isät (ei tod. ole). Geenipoolimme on sen verran iso, että ulkonäkö jälkipolvella voi olla mitä vaan.

Vierailija
33/38 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toinen on kopio äidistään toinen isästään, myös luonteiden osalta. Myös lapsenlapsi jatkaa samaa, isoisän ulkonäkö ja luonne.

Sukupuolet?[/quote

Esikoinen on tyttö ja isänsä oloinen, samoin tämän pojat. Valokuvissa ihan samannäköisiä kuin pappa pienenä.

Kuopus on poika ja äitinsä oloinen, samoin tämän lapset (poika ja tyttö) ovat mummonsa näköisiä ja varsinkin luonteisia. Hauskasti menee!

Vierailija
34/38 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 4-vuotias poika näyttää minulta eli äidiltään, ja 2-vuotias tyttö ei kummaltakaan vanhemmalta. Vauvoina molemmat näyttivät isältään.

Vierailija
35/38 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän isänsä näköisiä (2 ja 4v). Esikoinen näyttää isänsä ja äidinäidin risteytykseltä, nuorempi isänsä ja isänäidin risteytykseltä.

Vierailija
36/38 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kolme lasta ja kaikista löytyy oleen vanhemman näköä tasaisesti.

Vierailija
37/38 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö koko lapsuuden ihan isänsä näköinen ja nyt murrosiässä (14v) huomaan muistuttavan aina vaan enemmän minua. Olen vaalea ja tytön isä ihan tumma ja lapsella on tummat piirteet.kuvista ja ilmeistä varsinkin huomaa meidän puolen suvun näköä nykyään.

Vierailija
38/38 |
13.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni isä, siis appeni kehuskelee lastemme näyttävän paljon häneltä. Eivät kyllä onneksi näytä vähääkään häneltä, ruma mies. Miehenikin näyttää paljon enemmän äidiltään, kaljuuntumisen on perinyt isältään. Ja meidän lapsemme siis näyttävät kyllä enemmän mieheltäni, vastauksena kysymykseen. Ovat tosin vielä aika pieniä, joten varmasti naamaankin ilmestyy vielä uusia ulottuvuuksia. Monet ilmeet ovat matkineet isältään, luonteet ovat aivan omansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän