Kävin RAX Buffetissa, vähän rahvaanomainen tunnelma
En maksanut itse, kun minulle tarjottiin. Taidan jatkossa kuitenkin tyytyä omiin pöperöihini.. siellä oli mm. nakkeja, ranskalaisia, ja lihapullia tarjolla, ja tietty pizzoja. Melkoisia ahmatteja oli paikalla, ja lihavia ihmisiä.
Kommentit (18)
Luettelet tiskistä nuo, mutta jätät tahallaan terveelliset asiat luettelematta? Buffetissa voi syödä vaikka pelkkiä salaatteja, jos ei pitsa kiinnosta.
No mitä odotit kyseisestä paikalta :Dd lihavat ja laiskat duunariperheet siellä käy syöttämässä jälkikasvustaan yhtä lihavia ja laiskoja. Kamala paikka ja kamalaa ruokaa 😂
No en, mutta kerta oli ensimmäinenkin. Saa suositella paikkoja Helsingistä, missä saa hyviä naudan ulkofilepihvejä, ja hyvää jälkiruokaa kohtuuhintaan. Juomapuoli ei ole tärkeä.
ap
Mä käyn Raxissa ja vastaavissa buffeteissa sen takia, että pidän pizzoista mutta haluan aika runsaastikin raasteita ja salaatteja siihen kylkeen. Ihan sama pidetäänkö mua wt:nä, en mene sinne näyttäytymään.
Vierailija kirjoitti:
Kesällä kävin RAXissa n 10v tauon jälkeen. Huomion, että asiakkaissa naisten keskipaino ehkä noin 100kg ja miesten noin 120kg.
Baarissa humalaiselle alkoholin myyminen on kiellettyä, pitäisikö RAXissakin sanoa ylipainoiselle "Tänään et pääse sisään, pudota 20kg, sen jälkeen tervetuloa"
Voi ei, ketä sä sitten ajankuluksesi nälvisit? Vai onko selvää, että edelleen löytäisit nälvittäviä?
Vierailija kirjoitti:
No mitä odotit kyseisestä paikalta :Dd lihavat ja laiskat duunariperheet siellä käy syöttämässä jälkikasvustaan yhtä lihavia ja laiskoja. Kamala paikka ja kamalaa ruokaa 😂
Joo ei se mikään hieno ravintola ole, mutta meidän tulee joskus käytyä, kun enemmän lapsiin kasviksia uppoaa tuolla tai vaikka ABC:n noutopöydässä kuin "oikeassa ravintolassa" jossa annoksen kasvikset on herneenverso ja kurkkutikku. Mut eihän sitä tietysti tajua jos itse tai omat lapset mättäisi vain pizzasiivuja.
Vähän niinkuin menisi Tokmannille ja odottaisi Stokmannin valikoimaa ja palvelua. Onneksi et sentään maksanut itse, mutta eikö tuollaisista tarjoajista sentään kannattaisi hankkiutua eroon? Blokkaa nyt ainakin fasesta.
Mikä on ap mielestäsi kohtuuhinta hyvästä pihvistä?
Ranskalaisia raxissa? Itse tykkään salaattipöydästä, siitä alkukeitosta ja siivistä 😇
Vierailija kirjoitti:
Vähän niinkuin menisi Tokmannille ja odottaisi Stokmannin valikoimaa ja palvelua. Onneksi et sentään maksanut itse, mutta eikö tuollaisista tarjoajista sentään kannattaisi hankkiutua eroon? Blokkaa nyt ainakin fasesta.
Niin, olin kyllä vähän vastahakoinen alussa, etten tuonne suostu menemään. Mutta oli vähän pakko mennä, kun kaverilla oli nälkä, ja hän ei antanut periksi.
ap
Vierailija kirjoitti:
Jos annos on iso, niin voihan se 30-40 € maksaakin. Runsaasti ranskalaisia, reilu iso pihvi, ja paljon hyviä vihanneksia.
ap
En olekkaan käynyt sen jälkeen, kun kassalla lautastenjaossa kolmaskin saamani lautanen oli ihan taikinassa. Edelliset palauttamani kassahlö laittoi siihenn pinoon takaisin..seuraaville syöjille
Vierailija kirjoitti:
tonnikalapizza siellä hyvää
Miksi niin vaikeaa kirjoittaa kunnolla??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos annos on iso, niin voihan se 30-40 € maksaakin. Runsaasti ranskalaisia, reilu iso pihvi, ja paljon hyviä vihanneksia.
ap
Taisi olla liian kallista? No sanotaan sitten 20-30€. Mutta tosiaan joku 300-400g pihvi saisi olla.
ap
Muistan kun kävin joskus 2000-luvun alussa syömässä nautalihapihviä ravintolassa. Halvimmatkin maksoi silloin jo 15-20 €, ja pihvi liian pieni. Että eiköhän kunnon annos maksa nyt noin 30 €, ja jos kympillä luulee saavansa jotain, niin se on todennäköisesti jotain puristettua lihaa.
ap
Raxissa käy myös lapsiperheet, lapset lähmivät paljain käsin esillä olevia ruokia ja sotkevat. Kyllä on hienoa.
Öö...odotiko fine diningia?