Kyllähän se yksi lapsistani on minulle rakkain ja salaa annan hänelle enemmän rahaa kuin muille
Satsaan tuohon lapseen, koska näen, että hän on vanhuuteeni turva. Hän menee pisimmälle ja pystyy kustantamaan turvallisen vanhuuden minulle. Pieni panostus nyt tuottaa suuren koron aikanaan.
Kaikki tapahtuu tietysti salaa. Muut lapset eivät tiedä, että annan lellikilleni enemmän. Näin he luulevat olevansa samanarvoisia silmissäni. Totuus on tästä kuitenkin kaukana. Lellikki on minulle rakkain aina.
Äiti
Kommentit (43)
Oot kamala. Ei voi muuta sanoa.
Mun vanhemmilla on aina ollut mua kohtaan viharakkaus tunteet. Tuntunut välillä aika kurjalta ja lannistavalta. Onneksi ei ollut muita sisaruksia, sillä vanhempani tuntien minä olisin ollut vielä enemmän se ei niin rakastettu lapsi. Eli mun äiti olisi varmaan ollut yhtä k*sipäinen kuin säkin olet.
Mutta hei, ihan turha sitten iäkkäänä kerjätä sääliä, kun sua ei tulla auttamaan eikä puheluita tule kuin pari kertaa vuodessa.
Varmasti tuottaa korkoa tuo aikaa myöten.
En ymmärrä sitä että miten voisi rakkaimmat, eli omat lapsensa laittaa johonkin järjestykseen, todella outo ajatus.
Mutta sen olen huomannut, että jos joku (yleensä vanhus) suosii yhtä lasta, se on aina se musta lammas, jotenkin kai heillä on huono omatunto siitä että se lapsi on viallinen päästään, eli huonosti kasvatettu sisaruksiin verrattuna. Vanhat vanhemmat yrittää selittää asiaa oikeinpäin että se hulttiopoika olisikin kova työmies ja rehti ja reilu, vaikka totuus on täysin toinen.