Jääkaappimagneetit on kiellettävä koska
maapallon magneettikentissä on nyt havaittu ennennäkemätöntä muutosta. Tulossa katastrofeja. Voiko syy olla niissä miljardeissa magneettisissa läpysköissä ihmisten jääkaappien ovissa. Minä ainakin olen vastuullinen ja poistan ne heti.
Kommentit (9)
Minäkin otin tonttuhahmoiset. Katotaan vaikuttaako, ennen kuin poistan loputkin.
Jätteenkeräyssuojiin on heti saatava saavit johon kerätään kaikki mangneettiset härpäkkeet. Lähetetään ne Marsiin.
Olisinkin kysynyt miten magneetti neutralisoidasn. Joku sanoi, että marssissa.
Vierailija kirjoitti:
Jätteenkeräyssuojiin on heti saatava saavit johon kerätään kaikki mangneettiset härpäkkeet. Lähetetään ne Marsiin.
EI!!! Hyvänen aika mieti ihminen hieman! Mars planeetta rupeaa sitten lähentymään maapalloa vauhdilla kohti mangneettista pohjois-napaa ja aiheuttaa valtavan törmäyksen iskeytyessä maahan!
Sehän kyllä selittäisi tän ilmastonmuutoksenskin. Eli kylmät alueet lämpenee jä lämpimät kylmenee.
Sitä halla-ahon nuolijaa ei ole näkynyt moneen tuntiin. Onkohan se tukehtunut omaan m****uunsa?
Mestari ei ole ollut koskaan väärässä.
Voi olla minun syy kun irrotin vanhoista kovalevyistä vahvat neodyymimagneetit ja lätkäisin ne jääkaapin oveen. Sorry.