Oisko kuukautiset nykyään vaan äppi puhelimessa jos ne olisi miehillä?
Kuulostaa vaivalloiselta systeemiltä vuotaa verta joka kuukausi. Ja kaikki se äksyily päälle.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Ai että tarvittaisiin mies, jolla olis menkat, että voitaisiin keksiä jotain uutta? Naiset vain tyytyvät kohtaloonsa, mutta miehen äly riittäisi ratkaisemaan pulman.
Ai että mä vihaan tuollaista ajattelutapaa. ”Jos miehillä olis sitä tai tätä, olisi ongelma jo rakaistu”
Juuri näin. Typerin kommentti jonka johonkin "naistenvaivaan" voi sanoa on juuri tuo. Siitä vaan mietintämyssy päähän ja pohtimaan ratkaisua ihan itse.
Jos miehillä olisi kuukautiset, miettikääs miesflunssaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että tarvittaisiin mies, jolla olis menkat, että voitaisiin keksiä jotain uutta? Naiset vain tyytyvät kohtaloonsa, mutta miehen äly riittäisi ratkaisemaan pulman.
Ai että mä vihaan tuollaista ajattelutapaa. ”Jos miehillä olis sitä tai tätä, olisi ongelma jo rakaistu”
Juuri näin. Typerin kommentti jonka johonkin "naistenvaivaan" voi sanoa on juuri tuo. Siitä vaan mietintämyssy päähän ja pohtimaan ratkaisua ihan itse.
Lorena Bobbitilla oli kelpo ratkaisu miehen holtittomaan seksuaalikäytökseen. Pitäisikö se ottaa yleiseen käyttöön?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lorena Bobbitilla oli kelpo ratkaisu miehen holtittomaan seksuaalikäytökseen. Pitäisikö se ottaa yleiseen käyttöön?
Otetaan vaan, kunhan tasapuolisuuden nimessä naistenkin holtittomaan seksuaalikäytökseenkin keksitään jotain. Mallia Itä-Afrikka?
Vierailija kirjoitti:
Jos miehillä olisi kuukautiset, miettikääs miesflunssaa.
Tuli ihan sama mieleen :D varmaan olisi viikko vapaata ja voisivat vaan sängynpohjalta marista kuinka SATTUUUU....