Terapeuttini mielestä ei ole lapsille hyväksi, että vanhemmat muodostavat keskenään ainoastaan lastenkasvatustiimin
Kommentit (17)
Minä olen keksinyt sen ihan itsekin. Vielä kun saisin sen toimimaan käytännössäkin...
täällä kaikki puolustavat huonoakin avioliittoa henkeen ja vereen, lasten vuoksi t . avioeroa harkitseva helvetintulessa kieriskelevä
Huonossa liitossa EI SAA pysyä " lasten vuoksi" . Mutta jos sinulla on rakkaus loppunut miestäsi kohtaan niin pysy naimisissa ja selvitä pääsi.
mutta minulla on psykiatrin paperi siitä, että en tarvitse terapiaa ja että kaikki on kohdallani kunnossa. Eli ei tosiaankaan auta mitään, jos käyn terapiassa yksin.
4
Vierailija:
mutta minulla on psykiatrin paperi siitä, että en tarvitse terapiaa ja että kaikki on kohdallani kunnossa. Eli ei tosiaankaan auta mitään, jos käyn terapiassa yksin.4
Siitä tosin saa maksaa itsensä kipeäksi... Että aika kallis seinätaulu, mutta onhan se kiva lukea, kuinka hyvä tyyppi on. :)
9
Tarttis varmaan mennä nukkumaan. :)
vaan he ovat vain " isä" ja " äiti" toisilleen. Ei seksiä, ei hellyyttä, ei läheisyyttä, ei yhteistä hauskanpitoa. Vain lapset, lapset, lapset ja lasten tarpeet.
Vierailija:
vaan he ovat vain " isä" ja " äiti" toisilleen. Ei seksiä, ei hellyyttä, ei läheisyyttä, ei yhteistä hauskanpitoa. Vain lapset, lapset, lapset ja lasten tarpeet.
He ovat sen verran fiksuja, ettei vanhempien tarvitse nokan alle tulla rakastelemaan. Luonnollisesti fiksutkin kieltävät, että vanhemmat tekisivät mitään niin ällöttävää ;-)
kuin miehen lapsella on ongelmia se kyllä vaikuttaa parisuhteeseenkin. Ei voi mitään.. jos lapsi on niin mustasukkainen että valehtelee työkseen siis.
eri asia, jos vaimo ja mies kutsuvat toisiaan lähinnä äidiksi ja isäksi, eivätkä edes yritä säilyttää kipinää (" eihän meidän enää tarvitse kun on noi lapset" )
Vierailija:
me olemme toistemme puolisot, mutta myös lastemme vanhemmat