Hyvästi valkoiset kodit! Tältä näyttävät vuoden 2019 sisustustrendit!
Haluaisitko flamingon punaisen kodin? Entä poltetun keltaisen? Uudet trendivärit ovat syrjäyttäneet harmaan ja valkoisen.
Kommentit (22)
Oikeastiko joku sisustaa trendien mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Hyi tuo eka kuva.
Mulla oli 80-luvulla lapsena tuon värinen kaksiosainen college-oloasu. Paidan rinnassa taisi olla joku yksisarvinen tjsp. :D
Vierailija kirjoitti:
Hyi tuo eka kuva.
Näytti ihan siltä kuin ois vetästy ne philipsin älyvaloverhot (?) päälle. Koko huone vaihtanut väriä.
Minä ainakin sisustan, tai olen sisustamatta, just niin kuin haluan. Yksikään trendi(pelle)guru ei sanele mun kodin sisustusta, pukeutumista, hiusmallia tai whatever. Ellei sitten ole niin että itse tykkään jostain ideasta niin paljon.
Vihdoinkin. Jospa nyt loppuisi se vanhojen hirsiseinien ja kauniiden puuhuonekalujen pilaaminen valkoisella maalilla sisustus- ja remppaohjelmissa.
Vierailija kirjoitti:
Vihdoinkin. Jospa nyt loppuisi se vanhojen hirsiseinien ja kauniiden puuhuonekalujen pilaaminen valkoisella maalilla sisustus- ja remppaohjelmissa.
Parempi pilata ne persikanvärisellä maalilla, vai?
Vierailija kirjoitti:
Oikeastiko joku sisustaa trendien mukaan?
Niinpä, mä sisustan sen mukaan mistä tykkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan puupinta ja puuhuonekalut ovat muodikkaita myös.
Heh, kaikki sisustaa muka trendeistä välittämättä ja silti niitä oikeasti persoonallisia ja kivoja koteja on harvassa.
En kyllä flamingonpunaisesta perusta, mutta väreistä noin ylipäätään pidän kyllä. Niin autoissa, vaatteissa kuin sisustuksessakin.
Meillä koti on melko vanhaan tyyliin sisustettu, koska talokin on vanha, mutta ns. "maalaisromanttinen" se ei ole. Mökin olen säilyttänyt melko lailla 70-luvun tyylisenä, koska se on rakennettu 70-luvun alussa ja se on rakas lapsuuteni paikka.
Mitä tekemistä Halla-aholla on sisustuskeskustelussa?
Aika hirveiltä nuo Iltiksen kuvat näyttivät. Siis porsaanpunaista, paskanruskeaa ja riemunkirjavaako nyt pitäisi olla? Kun tuota mattoa jonkun aikaa katselee, niin migreenikohtaushan siitä on seurauksena.
Ai nytkö mun persikanvärinen makuuhuoneeni onkin muodikas :o
Vierailija kirjoitti:
Hyi tuo eka kuva.
Värissä ei ole vikaa mutta kun kaikki ovat samaa nyanssia niin lopputulos on eloton vaikka olisi kuinka flamingon värinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan puupinta ja puuhuonekalut ovat muodikkaita myös.
Ihan sama, mikä on muodissa, minä sisustan niin kuin itse tykkään. Oksennan kohta tähän kellastuneeseen mäntyyn, mitä meidän talo on täynnä. Sitä olen katsellut viimeiset 13 vuotta. Seuraavassa remontissa kodistamme tulee pääsävyiltään valoisa, raikas ja vaalea. Myös harmaalla ajattelin maalata ainakin yhden seinän.
Lapsuudessani sain riittävän yliannostuksen värikkäistä 70-luvun sisustuksista, joten sellaista meille ei tule enää ikinä.
Se on outoa jos ei uskalla laittaa kotiaan sen näköiseksi kuin haluaa vaan tarvitaan "lupa" irtautua valkoisesta. Määrätään, että nyt valkoisen tilalle flamingoa.. Oksennan jos kesämökit maalataan seuraavassa huvilassa ja huussissa flamingoksi :p
No niin, nyt sitten joutuu sisustusblogien intohimoiset seuraajat taas pistämään kotinsa sisustuksen uusiksi. Onneksi valkoisten seinien päälle on helppo maalata väriä.
Ongelma ei ole värittömyys tai värikkyys vaan sisustusten monotonisuus, kaikki pitää olla sävysävyyn ja samankaltaisia. Kuin suomalainen omakotitalo alua - valkea ulkoa ja valkea sisältä ja ainoa väriläiskä on lapsen likainen paita.
Jaa. Mä pidän edelleen kotini joka on sisustettu enimmäkseen valkoisella mutta mukana on väripilkkuja myös.
Hyi tuo eka kuva.