Mua ahdistaa lyhyet, sirot naiset
Miksi teidän täytyy tulla seisomaan ihan liki, kun puhutte jollekin? Siinä tulee iso ja kömpelö olo, vaikka suht hoikka ihminen olenkin. Tunnen olevani joku ihme amatsoni.
Kommentit (4)
En nyt sano, että kaikki, mutta monet lyhyet ihmiset joita tunnen, tekevät niin. Siinä on vaikeaa muodostaa luontevaa keskustelua toisen kanssa, kun joutuu katsomaan suoraan alas.
ap
Tulee niin elävä mielikuva lapsuudesta. Se on tosi rasittavaa, siksi en yleensä edes tykkää seisoa liian lähellä isoa naista. Aika hassua. :)
minä tappina katson kaikkia aikuisia ylöspäin. Näkee siinä mielenkiintoisiakin asioita... miehillä parta ajamatta leuanalta ja yllättävän monella on räkää nenässä;) ei vaan voi olla huomaamatta...
monessa omakotitalossa jätetään alimpien rappujen alapinnat maalaamatta. minä ne huomaan sitte, vanhempienikin talossa sama juttu;)
siis seisomaan ihan liki? Ai siksikö ei saa tulla ihan viereen, ettei " vastakohtaisuus" korostu, vai mitä tarkoitit...?
En kyllä usko, että " meillä" olisi sellainen yleinen ominaisuus tulla liian lähelle puhuessamme. :)
Olen itse kuvailemaasi naistyyppiä ja minua taas ahdistaa olla pidempien naisten seurassa, kun tunnen itseni ihan kääpiöksi näiden mallimittaisten rinnalla...