Lue keskustelun säännöt.
Kuinka paljon kääpiöomenapuu tarvitsee tilaa, entäs etäisyys toiseen puuhun?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisään
ja jostain luin etteivät ne tarvitse kun max 2m väliin tilaa... meillä alue johon ne istutetaan on melko pieni eli sen takia juuri valitsimme nuo... ja jos hyvin talvehtivat niin hankitaan ensi keväänä pari lisää... =)