Huomenta palsta mammat
Olisi puuhellalla keitettyä aamupuuroa ja aamusauna tarjolla, tulkaahan mammat tänne vaan.
Kommentit (13)
Ikävä kyllä sähkögrilli, keitin samalla muutaman luomumunan.
Ei nälkäisiä ja hikisiä aamulenkiltä tulija naisia?
Haluatko luoksesi palstan, mamman vai palstamamman?
Opettele juntti yhdyssanasäännöt ja työnnä se hiilarimössö hanuriisi. Kuka haluaa aamulla saunaan? Ei kukaan.
Mitä ihmettä? Odotin jotan ilkeää viestiä, mutta tuohan on oikein herttainen :)
Valitettavasti en nyt pääse, mutta kiitos kutsusta.
Ilkeät viestit vasta aamupalan jälkeen. Kuka sitä tyhjällä vatsalla jaksaa.
Voi että, tykkään aamusaunasta, mutta olin jo aamulenkillä töihin kun kutsu kävi. Puuroa en niele, yäk, olisko huomenissa sama tarjous, olis vapaata. Aamuse..sek....sekasauna maistuis. Keitätkö aamukahvit? kermaa käytän.
Vierailija kirjoitti:
Voi että, tykkään aamusaunasta, mutta olin jo aamulenkillä töihin kun kutsu kävi. Puuroa en niele, yäk, olisko huomenissa sama tarjous, olis vapaata. Aamuse..sek....sekasauna maistuis. Keitätkö aamukahvit? kermaa käytän.
Nyt äkkiä tänne, en eilen huomannut kirjoitusta, puuroa löytyy, sauna lämpenemään ja kahvia tippumaan, ikävä kyllä kerman joudut tuomaan mukanasi, kaupat ei ole vielä auki.
Mä voisin tulla sinne saunaan tuossa pikkaisen puolenpäivän jälkeen, lähden kymmeneksi laskettelemaan ja olen sen pari tuntia, ennen kuin tulee hirveä ryysis. Tulen sitten suoraan mäestä saunaan. Menee kylläkin päiväsaunan puolelle, mutta haitanneeko tuo mitään..
Vierailija kirjoitti:
Mä voisin tulla sinne saunaan tuossa pikkaisen puolenpäivän jälkeen, lähden kymmeneksi laskettelemaan ja olen sen pari tuntia, ennen kuin tulee hirveä ryysis. Tulen sitten suoraan mäestä saunaan. Menee kylläkin päiväsaunan puolelle, mutta haitanneeko tuo mitään..
Ei haittaa tänne vaan, otatko olutta saunajuomaksi?
Hyvänen aika sentään, onko puilla lämmitettävä saunakin?