Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onnettomat mutta ulospäin onnellisen näköiset pariskunnat

Vierailija
11.01.2019 |

Kertokaa oma tarinanne! Itse eronneena mietin nyt miten monet on samassa tilanteessa jossa itse olin että ulospäin kaikki näyttää olevan hyvin mutta tosiasiassa kumpikin on onneton. Tietty voi olla ikävämpääkin tragediaa taustalla. Mutta ennen eroani kadehdin niitä jotka on uskaltaneet erota vaikka ulospäin vaikutin varmaan onnelliselta ja niin itsellenikin uskottelin.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/13 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä on vähän toisinpäin, ihmiset luulee että suhteessamme olisi jotain vikaa vaikka rakastetaan toisiamme niin että kipeetä tekee. Koti on meidän paikka, missä nautitaan,hassutellaan ja rakastetaan. Julkisesti varsinkin mies on niin jäyhä että ei varmaan kukaan uskos mitä se on kotona :D

Mut siis päälle ei voi kenenkään suhteesta tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellisuus on aika laaja käsite parisuhteessa. Sanoisin, että pitkässä parisuhteessa on pieniä onnen hetkiä, mutta arki on sitä yhtä raadantaa, tasapaksua harmautta, vittuilua, riitelyä kotitöistä, rahasta, seksistä, lasten hoidosta ja ehkä jopa mielipiteistä. Eron miettimistä, mutta pelkoa yksin jäämisestä ja taloudellisesta pärjäämisestä. Sen takia kai sitä niihin suhteisiin jäädään. Tiedän itsenikin lisäks pari tapausta joiden parisuhde tilanne ihan sairas juuri miesten huonon käytöksen takia ja en ymmärrä, miten ne naiset aina antaa niille anteeksi ja ottavat takaisin. Mm. Alkkis, väkivaltaa ja henkistä väkivaltaa. Itse kokenut vain jälkimmäistä. Mutta sekin ajam saatossa kai unohtuu. Itse olen kirjoittanut itselleni muistiin mitä on tapahtunut, että muistan sen kaiken ja kun olen valmis niin lähden. Luulen, että kaikki miehet on ihan yhtä huonoja. Usko miehiin mennyt täysin.

Vierailija
4/13 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja aika usein kannattaa myös katsoa peiliin

Vierailija
5/13 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minussa oli vikaa toki myös ja jäin liian pitkäksi aikaa vaikken ollut onnellinen.

Ap

Vierailija
6/13 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäisi yleistää, mutta usein ne kiivaimmin onnellista parisuhdettaan ulospäin 'hehkuvat tai hehkuttavat' on niitä, jotka tekevät eroa.

Mutta niin kuin joku jo kommentoi, ei kukaan ulkopuolinen voi oikeasti tietää, miten kelläkin pariskunnalla menee.

Vierailija
7/13 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pitäisi yleistää, mutta usein ne kiivaimmin onnellista parisuhdettaan ulospäin 'hehkuvat tai hehkuttavat' on niitä, jotka tekevät eroa.

Mutta niin kuin joku jo kommentoi, ei kukaan ulkopuolinen voi oikeasti tietää, miten kelläkin pariskunnalla menee.

Niin. Miettikää tapausta Christopher ja Shanann Watts.

Vierailija
8/13 |
12.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystäväni tuntuu esittävän aina päällepäin muuta mitä on ja erityisesti parisuhde on sellainen, josta ei muille pukahda (paitsi minulle on joskus hieman avautunut). Selviää vasta myöhemmin millainen pirttihirmu tuo todellisuudessa onkaan ollut ja on niin mielinkielin kun muita on paikalla. Ën tajua miten ei näe, ettei varmaan kukaan miehistään ole ollut ONNELLINEN hänen kanssaan.

Vierailija
9/13 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheväkivalta ei välttämättä näy mitenkään päälle päin?

Vierailija
10/13 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas en oikein kehtaa tai uskalla hehkuttaa miten hyvin meillä menee mieheni kanssa. En halua että ihmiset alkaa kuvittelemaan että minäkin vain hehkutan kuten kaikki joilla menee huonosti. Lähipiirissä paljon näitä jotka hehkuttaa somessa onneaan vaikka totuus ihan muuta.

Vierailija
11/13 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulissipariskuntia riittää.

Vierailija
12/13 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnellisuus on aika laaja käsite parisuhteessa. Sanoisin, että pitkässä parisuhteessa on pieniä onnen hetkiä, mutta arki on sitä yhtä raadantaa, tasapaksua harmautta, vittuilua, riitelyä kotitöistä, rahasta, seksistä, lasten hoidosta ja ehkä jopa mielipiteistä. Eron miettimistä, mutta pelkoa yksin jäämisestä ja taloudellisesta pärjäämisestä. Sen takia kai sitä niihin suhteisiin jäädään. Tiedän itsenikin lisäks pari tapausta joiden parisuhde tilanne ihan sairas juuri miesten huonon käytöksen takia ja en ymmärrä, miten ne naiset aina antaa niille anteeksi ja ottavat takaisin. Mm. Alkkis, väkivaltaa ja henkistä väkivaltaa. Itse kokenut vain jälkimmäistä. Mutta sekin ajam saatossa kai unohtuu. Itse olen kirjoittanut itselleni muistiin mitä on tapahtunut, että muistan sen kaiken ja kun olen valmis niin lähden. Luulen, että kaikki miehet on ihan yhtä huonoja. Usko miehiin mennyt täysin.

Ihan ei kyllä normaalia parisuhdetta kuvaa tää sun teksti.. Ajatteletko oikeasti että tämä on normaalia?

Vierailija
13/13 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikkasen perheonni?