Miten ihastunut mies käyttäytyy töissä?
Miten ihastunut mies käyttäytyy töissä jos ei tunne ihastuksen kohdetta vielä hyvin?
Kommentit (13)
Jos viipyy pitkään vessareissuillaan niin kyseessä voi hyvinkin olla se, että on masturboimassa ihastukselleen.
Punastelee, kärsii kiihotuksesta, pysähtyy juttelemaan pitkään tai sitten yrittää vältellä.
Yritän olla suht neutraali, mutta ihastukseni silmät saavat polveni pettämään alta, joten en pysty kauaa niitä tuijottamaan.Yritän vain moikata. En katso kauempaa tai tuijota. Hän kyllä varmaan tietää, mutta ei sano mitään :D
Mistä nämä runkkausjutut tulee? Minä saatan joskus, kylläkin harvoin, ihastua niin, että en pysty kuin väkisin yrittämällä kuvitella seksiä ihastuksen kohteen kanssa. Ne naiset joita voi ajatella runkatessa on ihan erit kuin ihastus. Periaatteessa kuka vaan. Aivan sama. Se on eri asia kuin ihastua.
M42
Vierailija kirjoitti:
Mistä nämä runkkausjutut tulee? Minä saatan joskus, kylläkin harvoin, ihastua niin, että en pysty kuin väkisin yrittämällä kuvitella seksiä ihastuksen kohteen kanssa. Ne naiset joita voi ajatella runkatessa on ihan erit kuin ihastus. Periaatteessa kuka vaan. Aivan sama. Se on eri asia kuin ihastua.
M42
Läppiä / joku esittää "kovista".
No aika normaalisti jos ei ole joku 16v.
Ja mitäpä sellainen tekisi töissä.
Seksi on seksiä. Eihän ihastuneen tai rakastuneen kanssa seksiä harrasteta. Ihastus ja rakkaus pidetään puhtaana ja erossa seksistä. Näin minä teen ja runccaan vain hutsuja.
Yrittää peittää ihastumisensa mahdollisimman tehokkaasti, ellei sitten ole playeri.