Miten kukaan kehtaa enää kannattaa köyhientappolinjan puolueita
Vielä tuo käsittämättömän suuri terveyskeskusmaksujen katto. Ja ensi kaudella sitten Kokoomuksen yleistuki, joka tappaa loputkin köyhät.
En ymmärrä, miten kukaan meistäkään, jotka käymme töissä, voi haluta yhteiskuntaa, jossa köyhimpien pahoinvointia halutaan jatkuvasti lisätä. Minä olen varma, että tulemme kaikki kärsimään, jos tämä linja jatkuu.
Kommentit (21)
En myöskään tajua. Luulen, että gallupeissa on virheitä. Kokoomus ei VOi olla niin suosittu. Vai johtuuko tämä hölmöily siitä, että ihmiset eivät enää lue? Ei ole taitoa eikä kärsivällisyyttä ajatella viittä minuuttia tai yhtä palkkajaksoa pidemmälle.
Periaatteen mies ei taivu vaikka tietäisi olevansa väärässä. Kyllä periaatteen mies äänestää hänen periaatteidensa mukaista puoluetta vaikka se veisi meidät kaikki hautaan. Kyllä periaatteet on tärkeitä, kyllä periaatteista on pidettävä kiinni. Periaatteet!
Uskotte pöljät, että Suomessa on rehelliset vaalit :D
Vierailija kirjoitti:
Siksi ettei halua maksaa terveitten ihmisten sohvallamakuuta.Jos on itse opiskellut ammatin ja mennyt töihin joista maksaa veroja 38% lienee oikeus ja kohtuus että loppurahat saa pitää itse.
Oikeasti sairaat ym.eri asia.
Kun sinut valittiin työpaikkaasi niin niitä muita hakijoita ei valittu vaan he jäivät työttömiksi.
Ääni Halla-aholle. T. Työtön 56v. nainen.
Se on vissiin demareiden gallup-lukemat tulleet vähän alemmas vastaamaan todellisuutta?
Vierailija kirjoitti:
Se on vissiin demareiden gallup-lukemat tulleet vähän alemmas vastaamaan todellisuutta?
Mistä muustakaan tämä puoluetoimiston öyhötys palstalla johtuisi?
Vierailija kirjoitti:
Jos on itse opiskellut ammatin ja mennyt töihin joista maksaa veroja 38% lienee oikeus ja kohtuus että loppurahat saa pitää itse.
Etkö sinä saa pitää verojen jälkeen jääviä rahoja työttömien takia? Miten se summa otetaan sinulta pois?
Äänestetään kapitalistit pois vallasta.
He ovat Suomen kansan tuho.
Vierailija kirjoitti:
Ääni Halla-aholle. T. Työtön 56v. nainen.
Haluat siis että keppiä tulee! Persut eivät työttömistä välitä pätkääkään! Kuinka voit olla noin naiivi?
T: Kuntouttavassa työtoiminnassa oleva 52-v. mies.
Vasemmistolle menee protestiääni täältä! En ole kaikessa heidän kanssaan samaa mieltä, mutta on täysi vastakohta nykymenolle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja taas alettiin demariksi haukkua. Pitääkö jokaiseen viestiin kirjoittaa oma puoluekanta, jotta ei tarvitse tulla selittämään pövästeille joka kerta, että en ole demari, kokkari, persu tai hallituspersu, kepulainen, rkp:läinen, kristillinen, enkä äänestä Vasemmistoliittoakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja taas alettiin demariksi haukkua. Pitääkö jokaiseen viestiin kirjoittaa oma puoluekanta, jotta ei tarvitse tulla selittämään pövästeille joka kerta, että en ole demari, kokkari, persu tai hallituspersu, kepulainen, rkp:läinen, kristillinen, enkä äänestä Vasemmistoliittoakaan.
Enkä myöskään öyhötä, enkä ole minkään puolueen puoluetoimistolla. Omassa pikku päässäni vain ihmettelen, kuten ymmärrettävästi moni muukin.
Eikö köyhien tappaminen vähennä köyhyyttä?
Voihan se tällä palstalla roikkuvista nettosaajista tuntua ihmeelliseltä, että joku kannattaa kokoomusta.
Alan heti kannattamaan vasemmiston jakopuolueita, kun pääsen yhteiskunnan saamapuolelle. Kuka hullu nyt omia etujaan vastaan äänestäisi?
Sitä odotellessa kirjoitti:
Alan heti kannattamaan vasemmiston jakopuolueita, kun pääsen yhteiskunnan saamapuolelle. Kuka hullu nyt omia etujaan vastaan äänestäisi?
Luuletko sinä, että köyhien kurjistaminen olisi meidän töissä käyvien etu? Minä en usko ollenkaan, että kenelläkään on enää hyvä olla yhteiskunnassa, jossa köyhyys, nöyryytys, katkeruus ja viha kasvavat.
Vierailija kirjoitti:
Voihan se tällä palstalla roikkuvista nettosaajista tuntua ihmeelliseltä, että joku kannattaa kokoomusta.
Anteeksi nyt vaan mutta tällä palstallahan KAIKKI tienaa sen 5000€ nettona kuukaudessa ja niillä on tottakai oma salkkukin.
Siksi ettei halua maksaa terveitten ihmisten sohvallamakuuta.Jos on itse opiskellut ammatin ja mennyt töihin joista maksaa veroja 38% lienee oikeus ja kohtuus että loppurahat saa pitää itse.
Oikeasti sairaat ym.eri asia.