Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmiset jaksaa käydä töissä?

Vierailija
11.01.2019 |

Itse näin työttömänä joka ei ole päivääkään tehnyt töitä ellei näitä 9e päivä kuntouttavia töitä lasketa mukaan. Niin ihmettelen miten ihmiset jaksaa paiskia töitä klo 8-16 ja siihen päälle vielä työ matkat. Eihän siinä jää vapaa-aikaa paljoa olllenkaan kun 8 tuntia pitäis nukkua ja sit vielä kotityöt sun muut päälle nii en kyllä itse jaksaisi ainakaan tehdä kokopäiväisesti töitä. Itse arvostan vapaa aikaa enemmän kun rahaa ja siksi olenkin työttömänä.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs esimerkiksi ostaisit ruokasi jos kaikki ajattelisivat samoin kuin sinä?

Vierailija
2/19 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman töitä ei olisi varaa nykyiseen elintasoon. Siksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vähän annettu, ei voi paljoa vaatia.

Vierailija
4/19 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on työ, jota tykkään tehä. Lisäks oon ihminen, jolla täytyy koko aika olla jtn tekemistä, joten pidemmän päälle tylsistysin todella pahasti, jos ois pelkkää vapaa-aikaa. Työttömänä ei ois ees varaa harrastaa päivät pitkät niitä lajeja, joista tykkään.

Vierailija
5/19 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhän on pakko. Lottovoittoa odotellessa....

Vierailija
6/19 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No totta puhut. Ei aikuisella ihmisellä olekaan juuri mitään muuta elämää kuin työ. Hirveätä. Koko ajan väsyttää. Mutta en halua jäädä työttömäksikään!

Vierailija
7/19 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen superyksilö niin fyysiesti kuin henkisestikin. Naurattaa ihmiset jotka selittävät työnteon raskaudesta. Minulle se käy kuin leikki vain. Mutta en tuomitse työttömiä. Annan heidän nauttia elämästä parhaaksi katsomallaan tavalla.

Vierailija
8/19 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täälläkin ihmetellyt. Eteenkin se että miten ihmiset tosta vain pääsevät kouluihin massottain, iso kaveripiiri, tosta vain asunto.... itse 32v en ole koskaan käsittänyt miten on mahdollista.

En vain käsitä miten pystytään. Toi kouluun korkeakoulu hakeeminen on myös niin järkyttävän monimutkaista.

Suomalaisilla on joku loputon energia. En ymmärrä!!!!

Vierailija
9/19 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäs esimerkiksi ostaisit ruokasi jos kaikki ajattelisivat samoin kuin sinä?

Toisaalta mutta voitaisiin työpäivää nykyään lyhentää hyvin 6 tuntii. Riittäisi ihmisille enemmän töitäkin.

Vierailija
10/19 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö se ole hyvä että on näitä töissäkäyviä? Niitten veroista menee rahaa sinunkin korvauksiin jotta pystyt olemaan kotona.

Vierailija
11/19 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin kiva duuni, että ei se edes työltä tunnu.

Saa rahaa kun tekee mieleistä hoimmaa.

Mukavaa.

Vierailija
12/19 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan voimia, kun mietin että veroeurojani käytetään ma.mutukseen ja mä.dätykseen.

Vierailija
13/19 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen onnellisessa asemassa siinä suhteessa, että voin olla osa-aikainen, 4h arkisin töissä. En nyt halua leuhkia, mutta minulla on siihen varaa. Muuten varmaan olisin 8h arkisin töissä, niin kuin suurin osa ihmisistä.

Vierailija
14/19 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa kärsii töissä ja odottaa vain viikonloppuja ja lomia.

Vierailija
15/19 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opiskellut tai tehnyt töitä koko elämäni,siihen rytmiin tottuu ja se vain kuuluu elämään. Sit kun on työ josta tykkää ja missä aika menee nopeesti! Kerkeen silti harrastaa 4-5x viikkoon salilla,4x viikkoon tallilla ja joka päivä koiran kanssa tunnin lenkki. Käytän ajan hyödyllisesti. Esim jos menen vasta puol 8 töihin,kerkeen aamulla salille ja töiden jälkeen talli, koira ja kotityöt. Vapaapäivinä näen ystäviäkin. Oon tottunut heräämään 4-6 joka aamu niin jää aikaa touhuta :) yleensä teen 7-8h työpäiviä. Rakastan arkeani

Vierailija
16/19 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on lyhyet työmatkat niin siihen iltaan saa kyllä mahtumaan kivojakin juttuja. Lapsien kanssa tosin oma aika on kortilla. Itselle päivän kohokohta on päivällisen valmistus ja nautiskelu. Hyvän musiikin kuunteleminen työmatkalla. Koiran lenkitys. Siivoaminenkin voi olla rentouttavaa kun pistää popit soimaan ja tanssahtelee välillä. Sit viikonloppuisin viiniä ja kavereiden seuraa.

Työni on aivan kamalaa mutta koitan unohtaa koko homman aina kun astun ovista ulos.

Vierailija
17/19 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa rahaa ja siellä on mukavia kollegoja.

Vierailija
18/19 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään arjestani johon kuuluu 8 tunnin työpäivä työssä joka on älyllisesti haastavaa ja kivaa. Tylsistyisin etenkin talvisin jos olisi 8 h ylimääräistä vapaa-aikaa päivittäin. Kesällä aika kuluu kyllä hyvin puutarhatöis ja ulkoillessa. Työ mahdollistaa myös matkailun ok palkkauksen takia.

Vierailija
19/19 |
24.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki voimat menee, klo 8-1600.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan