Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tosi hassun näköistä, jos nainen on miestä pidempi :D

Vierailija
11.01.2019 |

Sellaiset parit eivät sovi yhteen, eikä sellaisia ole tarkoitettu yhteen ja on näkynäkin jo äärimmäisen hassu ja huvittava. Käy muutenkin sääliksi sellaisissa pareissa sekä naista että miestä. Siinä menee molemmilla elämää hukkaan, kun ei saa olla sellaisen kumppanin vierellä, jossa nainen voisi tuntea olonsa naiselliseksi ja mies miehekkääksi.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mielestä lainkaan. Ei mitään väliä.

Vierailija
2/12 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei, jos muuten ovat tyytyväisiä, ja suhde menee hyvin? Voihan silti olla pari, tai seurustella, tai olla kavereita vaikka nainen olisikin pidempi. En näe siinä mitään vikaa, enkä pahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon hassumman näköistä on se jos pituuseroa on ihan liikaa. Tyyliin mies 190cm ja nainen 160cm.

Vierailija
4/12 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mun mielestä lainkaan. Ei mitään väliä.

Juuri näin, olisi outoa jos rakastuminen tapahtusi pituuden mukaan.

Vierailija
5/12 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon hassumman näköistä on se jos pituuseroa on ihan liikaa. Tyyliin mies 190cm ja nainen 160cm.

Miehellä ja naisella ei voi olla liikaa pituuseroa, kunhan mies on vain naista pidempi.

Vierailija
6/12 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehellä ja naisella ei voi olla liikaa pituuseroa, kunhan mies on vain naista pidempi.

Jaahas. Joku tappi taas vikisee.

Vierailija
7/12 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran treffeillä lyhyen miehen kanssa. Hän oli minua olkapäähän pituudeltaan. Oli kiusallista kävellä hänen kanssaan. Tunsin itseni valtavan suureksi. Miestä ei tuntunut haittaavan. Muuten oli kyllä ihan kiva tyyppi. Treffien lopuksi hän antoi suukon poskelle, piti kumartua ja hän nousi varpailleen. Ei tullut toisia treffejä. 😟

Vierailija
8/12 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina jokus tuntuu sille, että osalla on samankaltaiset odotukset ja toiveet unelmakumppanista kuin silloin kun ihmiskunta eli aikaa ennen kivikautta. - Ja jolloin mm. ulkoisella vahvuudella ja koolla saattoi olla enempi merkitystä kuin nyt, joitain tuhansia vuosia myöhemmin.

Vierailija
9/12 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihiiiii on kyllä tosi hassua ! :DDDD

Vierailija
10/12 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap Ei taida olla ihan välkyimmästä päästä.

Vierailija
11/12 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoosta päivää kun onkin niin hassua :D :D :D 

Vierailija
12/12 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli tilanne, että olin miestäni 7 cm pidempi. Sitten jouduin lukuisten sairauksieni ja erään onnettomuuden vuoksi rullatuoliin, jossa joudun viettämään suurimman osan ajasta, kuten ulkona liikkumisen. Siinä tasottui pituusero, ja tästä revitään mustaa huumoria ainakin kahdestaan ollessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi