Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suihkuun aamulla vai illalla? Perustelut!

Vierailija
11.01.2019 |

Eli kumpaa vuorokaudenaikaa suosit, ja miksi?

Itse käyn useimmiten aamuisin, koska se virkistää. Minulla on myös pitkät hiukset, enkä tykkää mennä ne märkänä nukkumaan.

Suihkuun aamulla vai illalla? Perustelut!

Vaihtoehdot

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hikoan päivällä enemmän kuin yöllä, joten on johdonmukaisinta käydä suihkussa illalla. Lisäksi suihku rentouttaa, joten nukahdan sen jälkeen paremmin. Niin ja lyhythiuksinen olen, jos sillä on asian kannalta jotain väliä.

Vierailija
22/55 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kesällä aamulla ja talvella illalla. Haluaisin käydä aina aamulla, mutta talvella se tuntuu ikävältä kun on niin kylmä. Enkä jaksa aina kuivata hiuksia joten ne jäätyisivät ulkona. Aamulla suihkussa käyminen kuitenkin piristää ja koen että päivä alkaa paremmin jos ehdin ja jaksan käydä aamulla suihkussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aamulla, muuten on jotenkin tunkkainen olo. eli näen että haluan mennä uuteen päivään puhtaana ja freesinä.

jos on esim sauna illalla jossain, niin siltikin käyn suihkussa seuraavana aamuna pikaisesti (mutten pese hiuksia). tuntuu vaan likaiselta ilman. en voisi vaan laittaa suoraan vaatteita päälle ilman pesua ellen ole suoraan urheilemaan tms menossa.

Totta kai on tunkkainen olo, kun piehtaroit hiukset likaisena ja pesemättömänä samoissa lakanoissa yö toisensa jälkeen peseytymättä. 

Vaihdapa puhtaat lakanat ja mene samana iltana suihkuun ja mene täysin puhtaana puhtaisiin lakanoihin nukkumaan. Tule kertomaan tähän ketjuun, tuntuiko olosi aamulla likaiselta!

Vierailija
24/55 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on pesumahdollisuutena ainoastaan kämänen ulkosauna jonne kaiken huipuksi kantovedet - joka on siis yhtä kylmä talvella kuin lämpötila ulkona - joten todellakin aina illalla sauna ja pesu. En myöskään halua päivän ajan kerätyn hien ja puu- ja pölysilpun kanssa sänkyyn, mutta aamulla kyllä pesaisen kainalot, kasvot yms. tietenkin vielä ennen lähtöä.

Vierailija
25/55 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkisin illalla, koska:

- säästää aikaa ja vaivaa aamulla

- petivaatteet pysyvät puhtaana pidempään

- mukava mennä puhtaana petiin

- lyhyet hiukset kuivuvat nopeasti ja saan ne aamulla siistiksi ilman pesuakin

Viikonloppuisin aamulla, koska:

- aamulla on hyvin ylimääräistä aikaa

- iltaisin tulee tehtyä kaikkea muuta kuin arkena

M35

Vierailija
26/55 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla. Nään lähes joka yö painajaisia ja olen siten yöhikoilija. Mielumin likaan yöpukuni ja vaihdan lakanoita kun menen ihmisten ilmoille haisemaan.

Yritin joskus iltasuihkua mutta se ei em. syystä toiminut minulla. Olisi kiva olla iltasuihkuttelija, aamulla ei olisi aina niin kiire ja olisi kiva mennä puhtaana nukkumaan.

N25

Vierailija
27/55 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä että, eli en voi vastata.

Vierailija
28/55 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä jaksa nousta aamulla suihkun takia aikaisemmin. Pitkät hiukset, ja en todellakaan lähde hiukset märkänä töihin. Joudun jo nyt nousemaan kuudelta, eiköhän se riitä.

Vierailija
29/55 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

aamulla, muuten on jotenkin tunkkainen olo. eli näen että haluan mennä uuteen päivään puhtaana ja freesinä.

jos on esim sauna illalla jossain, niin siltikin käyn suihkussa seuraavana aamuna pikaisesti (mutten pese hiuksia). tuntuu vaan likaiselta ilman. en voisi vaan laittaa suoraan vaatteita päälle ilman pesua ellen ole suoraan urheilemaan tms menossa.

Totta kai on tunkkainen olo, kun piehtaroit hiukset likaisena ja pesemättömänä samoissa lakanoissa yö toisensa jälkeen peseytymättä. 

Vaihdapa puhtaat lakanat ja mene samana iltana suihkuun ja mene täysin puhtaana puhtaisiin lakanoihin nukkumaan. Tule kertomaan tähän ketjuun, tuntuiko olosi aamulla likaiselta!

En ole tuo jota lainasit mutta kyllä minulla ainakin on aamulla likainen olo, vaikka kävisin illalla suihkussa. Käyn siis myös aamulla. Teen fyysistä työtä, niin pakko käydä myös töiden jälkeen.

Vierailija
30/55 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kun jotkut täällä oikeasti ovat niin epähygienisia että menevät suihkuun vasta aamulla. Ettekö lainkaan ymmärrä missä saastassa ja p-skassa nukutte läpi koko yön? Ei mikään ihme, että aamulla olette likaisia ja on tunkkainen olo. Vältätte tämän kun pidätte huolta hygieniastanne ja käytte suihkussa iltaisin kuten muutkin tavalliset normaalit kunnon ihmiset jotka oikeasti välittävät omasta terveydestään ja hyvinvoinnistaan.

Vierailija
31/55 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Illalla. En voisi kuvitellakaan meneväni hikisen työpäivän jälkeen likaisena nukkumaan. Puhtaisiin lakanoihin puhtaalla iholla. Kyllä sitä puhdas ja raikas on vielä aamullakin. Ei ehkä sitten jos nukkuu likaisena niissä nuhruisissa lakanoissa..

Kuinka usein vaihdat lakanoita, jos aina menet muka puhtaisiin lakanoihin nukkumaan? En usko, että et hikoilisi yhtään yöllä, vaikka kävisitkin illalla suihkussa.

Vierailija
32/55 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ihme överiä kuvailua, tuo likaisena piehtarointi. kyllä aika moni peseytyy pikaisesti työn jälkeen jos vaihtaa esim kotoisammat vaatteet töistä tultua. aika moni osaa itse hahmottaa, tekeekö hikistä työtä vai ei. omani ei ole sellaista että tuntisin meneväni likaisena nukkumaan vaikken suihkussa illalla kävisikään.

mä tunnen oloni tunkkaiseksi aamulla vaikka olisin ollut kylpylässä putipuhtailla lakakoilla yöni. jotkut vaan haluaa aloittaa aamunsa raikkaana, ei sitä kannata ottaa noin tunteisiin.

Vierailija
33/55 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamuisin käyn, mutta välillä myös illalla, tai keskellä päivää.

Vierailija
34/55 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn aamulla suihkussa ja iltaisin puen kertakäyttöisen hupullisen suojapuvun ja menen puhtaisiin lakanoihin nukkumaan.

Vierailija
35/55 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikimaailmassa jaksaisi nousta aamulla enää yhtään aiemmin eli ehdottomasti illalla. Viikonloppuisin käyn aamulla, kun voi nukkua niin pitkään kuin haluaa.

Vierailija
36/55 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat. Hiukset pesen yleensä vain kerran viikossa saunoessa, joten suihkutellessa ne ovat nutturalla.

Vierailija
37/55 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamulla. Mukavampi lähteä puhtaana ihmisten ilmoille. Hiuksetkin kuivaan ja suoristan joka kerta, ja yöllä ne menisivät taas rumiksi.

Illalla käyn pikaisesti jos olen treenannut tai muuten erityisen räjähtänyt.

Mulla sama. Ihan joka kerta en jaksa suoristaa mutta föönilla kuitenkin koitan kuivata aina.

Vierailija
38/55 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molemmat. Hiukset pesen yleensä vain kerran viikossa saunoessa, joten suihkutellessa ne ovat nutturalla.

Miksi peset päänahkasi niin harvoin?

Vierailija
39/55 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla. Aamu on kiireinen muutenkin. Herään virkeänä enkä oikeastaan koskaan tunne tarvetta aamusuihkuun. Illallakin aika varhain n. kahdeksalta.

Vierailija
40/55 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla, koska oon tottunu käymään illalla, lisäks kuitenkin päivän aikana sun iho menee likaiseksi, ja epäpuhtaaksi kun käyt koulua, töissä, tms.