Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies ei koskaan naura jutuilleni?

Vierailija
11.01.2019 |

Onko ihan toivotonta yrittää olla yhdessä miehen kanssa joka ei pidä mua millään tavalla hauskana? En siis saa häntä ollenkaan tai edes naurahtamaan(...paitsi korkeintaan minulle, mutta eihän se tietenkään mun mielestä ole hauskaa silloin)
En siis tarkoita tässä nyt sitä että mun pitäisi olla jotenkin hulvattoman hauska hänen mielestään, mutta sellaiset pienet heitot, joille yleensä muut naurahtaisivat eivät ole hänen mielestään hauskoja.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

...niin ja itse kyllä usein nauran hänen jutuilleen

-ap

Vierailija
2/10 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän haluaisi osoittaa pitävänsä sinua hyvänä tyyppinä, hän nauraisi jutuillesi. Edes naurahtaisi, koska se on pieni "uhraus" eikä rasittaisi mitenkään häntä. Eli joku nyt on pielessä, jos hän dissaa sinua näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko et ole niin hauska kuin luulet, tai sitten miehesi on tosikko. Mistä kukaan sitä täällä voi tietää?

Vierailija
4/10 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko et ole niin hauska kuin luulet, tai sitten miehesi on tosikko. Mistä kukaan sitä täällä voi tietää?

En itseäni erityisen hauskana pidäkkään, tiedän etten sitä ole enkä edes yritä olla, mutta yleensä ihmiset kuitenkin ovat ainakin reaktiosta päätellen olleet ymmärtävinään jonkin sanomiseni hauskaksi tarkoitettuna.

En arvioisi miestä mitenkään tosikoksi, vanhojen tuttujensa seurassa nauraa kyllä ja komediat ja monet vanhat kotimaiset huumoripläjäykset myöskin uppoaa.

Vierailija
5/10 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En itseäni erityisen hauskana pidäkkään, tiedän etten sitä ole enkä edes yritä olla, mutta yleensä ihmiset kuitenkin ovat ainakin reaktiosta päätellen olleet ymmärtävinään jonkin sanomiseni hauskaksi tarkoitettuna.

En arvioisi miestä mitenkään tosikoksi, vanhojen tuttujensa seurassa nauraa kyllä ja komediat ja monet vanhat kotimaiset huumoripläjäykset myöskin uppoaa.

Sitten mies on epäkohtelias. JSS.

Vierailija
6/10 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Millaisille jutuille mies yleensä nauraa? Eli yritän nyt hakea sitä, että johtuuko miehen nauramattomuus sinusta vai jutuistasi. Eli nauraako hän normaalisti, mutta vain sinun jutuille ei naura. Oletteko olleet kauan yhdessä/tapailleet? Joka tapauksessa kuulostaa kyllä todella oudolta enkä itse pystyisi olemaan sellaisen henkilön kanssa jonka kanssa ei kemiat kohtaa. Ja minulle se tarkoittaa myös sitä että huumorintajumme kohtaavat. Olen joskus yrittänyt tutustua johonkin normaalilta vaikuttavaan ihmiseen, joka ei naura jutuilleni ollenkaan, mutta nopeasti luovuttanut suosiolla. Ja ollut myöhemmin hyvin tyytyväinen, koska olen tajunnut että meidän välinen ystävyys ei vain voisi mitenkään toimia.

Vierailija
7/10 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Millaisille jutuille mies yleensä nauraa? Eli yritän nyt hakea sitä, että johtuuko miehen nauramattomuus sinusta vai jutuistasi. Eli nauraako hän normaalisti, mutta vain sinun jutuille ei naura. Oletteko olleet kauan yhdessä/tapailleet? Joka tapauksessa kuulostaa kyllä todella oudolta enkä itse pystyisi olemaan sellaisen henkilön kanssa jonka kanssa ei kemiat kohtaa. Ja minulle se tarkoittaa myös sitä että huumorintajumme kohtaavat. Olen joskus yrittänyt tutustua johonkin normaalilta vaikuttavaan ihmiseen, joka ei naura jutuilleni ollenkaan, mutta nopeasti luovuttanut suosiolla. Ja ollut myöhemmin hyvin tyytyväinen, koska olen tajunnut että meidän välinen ystävyys ei vain voisi mitenkään toimia.

Ollaan oltu yhdessä nyt lähemmäs vuosi. Nauraa kavereittensa jutuille yms. ihan normaalisti, mutta mun jutuille ei naura. Ei munkaan miesestä toki kaikki hänen juttunsa ole hauskoja, mutta silloinkin yleensä totean hymähdellen että mitäs hauskaa tuossa nyt :) ? tms. että hänelle tulisi ilmi etten joko tajunnut tai ei uponnut.

Mutta jos esimerkiksi otan jonkun pelleilyilmeen, saattaa hän todeta että tiedänkö minä miten typerältä tuo näyttää? tai miten lapsellista/tyhmää joku juttu on jolle nauran :/

Ja ei, en siis naureskele millekään pierujutuille tai toisten arkaluontoisille asioille tai heikkouksille.

Vierailija
8/10 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh!

Vierailija
9/10 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät yleensä ole hauskoja, eikä naisen tarvitsekaan olla. Miehen tarvitsee.

Kemioissanne ei ole mitään vikaa ainakaan tuon perusteella. Et sinä niillä kohteliaisuustuhahduksilla mitään tee.

Ihmiset ovat monesti hauskoja silloin, kun eivät yritä olla hauskoja.

10/10 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen huumorintajunsa ei kata kaikkia samoja alueita kuin sinun eikä hän osaa tai halua teeskennellä?

Minua itseäni naurattaa esim. liiallisuudet ja absurdiudet, mutta olen tavannut pari ihmistä, jotka eivät ollenkaan ymmärtäneet, mitä naurettavaa sellaisessa on. Toisenlaiselle huumorille taas nauroimme yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi