Kannattaako Hurstin vaatekeräykseen lahjoittaa vaatetta?
Isäni kuoli puolivuotta sitten.
Häneltä jäi paljon miesten vaatteita ja kenkiä.
Ihan hyvässä kunnossa kaikki.
Olen miettinyt Hurstin vaatekeräykseen niiden lahjoittamista.
Kommentit (5)
Kannattaa mieluummin lahjoittaa Hurstille kuin Uffiin, sanoisin minäkin. Menee varmemmin oikeasti tarvitseville. Toinen hyvä valinta on Pelastusarmeija.
Mikä saa empimään? Luultavasti menee tarpeeseen.
Aikoinaan olin sairaalassa töissä. Silloin sinnekin otettiin varsinkin miesten vaatteita. Koska moni sairaalaan joutunut tarvitsi uudet vaatteet. Mutta tuskin sellaista enää tehdään. Silloin hoito oli kokonaisvaltaisempaa.
Hursti auttaa kotimaassa :) Eikä ole kaupallista toimintaa. Uff ymv hinnoittelee lahjoituksina saamansa tuotteet, niin ettei aidosti köyhällä ole niihin varaa.
Pelastusarmeija? Fida? SPR? Tai vaikka Kierrätyskeskukset, noista kaikista pystyy köyhäkin ostamaan, tarpeeseensa.
Lisäksi voi kysyä alkoholistien asuntoloista, vanhainkodeista jne.
Toki kaikille toimijoille on paikkansa, hyvä niin.
Asuntoloissa / päiväkeskuksissa (mm. Sininauhasäätiö) kaivataan nimenomaan miestenvaatteita, lastenvaatteita voi tarjota esim. Hope ry:lle.
Ei huono idea. - Mikä saa sinut empimään? - Itse olisin epäileväisempi Uffia kohtaan.. Hursit on suhteellisen pieni toimija. Isommat ja vakiintunet toimijat saanevat jatkossakin lahjoituksia, Sen sijaan pienemmät toimijat saattavat kaivaiata "hyviä lahjoituksia" , niin voivat jatkaa toimintaansa. Parasta minusta kuienkin on, että käyttökelpoiset tavara(t) kiertää, eikä joudu empimättä roskiin, koksa jätettä syntyy muutenkin liiaksi ja osaksi ihan suotta.