Huolisitteko miehen jolla on ollut pari thaityttöystävää ja on lomaillut monesti thaimaassa?
Siis jos mies olisi 35v ja ok näköinen mutta hieman karkaileva hiusraja.
Kommentit (37)
Kävin Thaimaassa ja vaimoni on lomaillut Gambiassa. Olemmeko turmeltuneita?
Sorry, en. Mulla on sellainen, jolla ei ole Thaimaanreissuja eikä karkailevaa tukkaa.
Kyllä kelpasi.
Käymme Thaimaassa usein yhdessä.
Olen ollut aviossa hänen kanssa jo 18 vuotta. Tutustuimme mieheni työssä ollessa Thaimaassa. Oikein hyvä mies.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla, että sellainen mies odottaa jotain, mihin suominainen ei veny... tai kiristy ;)
Lapsen kroppaa. Olet sairas
Huolisin jos hän huolisi tällaisen lorppapillun sellaisen kireän thaikkunaisen jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla, että sellainen mies odottaa jotain, mihin suominainen ei veny... tai kiristy ;)
Kuules ikis, samanlainen kroppa olisi suomalaisellakin naisella jos se söisi kasvispainotteisesti eikä hotkisi sipsejä ja fazerin sinistä molemmin käsin.
Tunnen monta Thaimaan lomailijaa ja ei heissä mitään vikaa ole. Eikä minua naisena pelota joutua verratuksi johonkin sen maalaiseen naiseen, päinvastoin voitan hyvin monessa asiassa heidät mennen tullen ja minähän sen miehen valitsen myös, ei vain mies valitse minua. Eli jos jonkun kanssa kimppaan menen, niin välillämme on silloin hyvin paljon kaikkea hyvää ja silloin mieskään tuskin minua entisiinsä enää vertailee. Ihan sama juttu se on kummallakin, molemmilla on varmasti kokemuksia muistakin ja menneet ovat menneitä.
Pakeneva hiusraja korjaantuu kaljuksi ajamalla ja kaljut voivat olla tosi komeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuules ikis, samanlainen kroppa olisi suomalaisellakin naisella jos se söisi kasvispainotteisesti eikä hotkisi sipsejä ja fazerin sinistä molemmin käsin.
Niin että aikuisen naisen kroppa jos syö terveellisesti olisi samanlainen kuin lapsen?
Oletko jälkeenjäänyt?
En ole kysellyt miehiltä edellisistä heiloista ennenkään, joten miksi tämä asia tulisi tietooni? Jos mies sitä kovasti mainostaa, niin saa pitää mainospuheitaan keskenään, en jaksa kuunnella.
Hiusrajan pakeneminen ei haittaa, jos mies ei sitä ala naukumaan itse.
Thahikkuu kirjoitti:
Kävin Thaimaassa ja vaimoni on lomaillut Gambiassa. Olemmeko turmeltuneita?
Sanoisin että kyllä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin että aikuisen naisen kroppa jos syö terveellisesti olisi samanlainen kuin lapsen?
Oletko jälkeenjäänyt?
Oletko itse? Linkkaanko tänne kuvia alastomista thainaisista? Tissit niilläkin ja karvoja pillun päällä. Ero suomalaisiin on ne selluliitit sekä läskit mahassa ja perseessä.
Toiset ostaa uuden auton, toisille kelpaa 500000km ajettu.
Hiusraja ei ole ongelma mutta kehitysmaiden heikommassa asemassa olevat naiset on. Ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu vähän... Kyllä tuollainen useimmiten kielii jostain sellaisista asioista, joita en miehestä halua. Kuitenkin itsekin jonkin verran Thaimaassa olen matkustellut eikä asiat aina ole niin mustavalkoisia... Esimerkiksi tutustuin yhteen todella fiksuun saksalaiseen mieheen viime reissulla ja hän oli naimisissa todella fiksun thaimaalaisen naisen kanssa. Heillä siellä melko menestyvä ravintola ja nainen ei todellakaan ollut mikään alistuva lapatossu, vaan ahkera ja todella hyvää englantia puhuva ja asioista perillä oleva kunnollinen nainen.
En ole ikinä ymmärtänyt mistä tulee stereotypia thainaisista alistuvina.
Kaikki joita olen tavannut ovat pahemman luokan justiinoista ja käskyttäjiä miehilleen.
En todellakaan. Pedo taikka homo mun mielestä.
Mites suomineito, joka matkailee säännöllisesti, yksin tai tyttöporukalla, Turkissa, Gambiassa tai vaikkapa Italiassa. Millä tavalla hän tai hänen käytöksensä eroaa aloitusviestin poikamiehestä?
Auotte täällä houranturbaanne. Koukku, vasen suora.
Mä vetelen teitä henkisesti korville.
Zinkkiz