Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttö tuli!

14.05.2006 |

10.5 syntyi suloinen prinsessa klo 21.43. Rankkaa oli, ilman puudutuksia synnytin. Sen verran nyt tähän kirjoitan että pari päivää oli jo aikaisemmin ollut suppareita pari tunnissa, ja keskiviikkona yöllä heräsin 2:lta tosi kipeisiin suppareihin enkä sen jälkeen saanut nukuttua. Aamulla oltiin puoli 8 sairaalalla ja olin auki 2cm... Supparit alkoivat pikkuhiljaa vähenemäänkin, ja kolmen aikaan päivällä olin 3cm auki, illalla 7 aikoihin 4cm. Eli tosi hidasta. Tippaan pyysin monta kertaa mutta miun väsymyksen takia olisi ollut verenvuoto riski siinä. Sain 2 kertaa kankkuun jotain kipulääkettä mikä oi yhtä tyhjän kanssa. Vauvan pulssi alkoi olla turhan korkea 8 aikaan, jotan kätilö sanoi että laittaa salin valmiiksi ja sitten puhkaistaan kalvot. Tässä vaiheessa supparit taas tulivat säännöllisiksi. Vähän yli 9 mentiin saliin, puhkaistiin kalvot ja puudutusta yritettiin laittaa heti mutta olinkin samantien auki. Mies kerkesi olla salissa 10min ennenkuin tyttäremme syntyi. Koko päivän oli muuten miun kanssa sairaalalla mutta 7 aikoihin lähti lapsia kattomaan,olivat miun vanhemmilla. Ponnistaminen tuntui aivan kauhealta ilman puudutusta, ja nyt ainakin olen kyllä varma että meidän lpaset ovat nyt tässä. Syntyessään tyttö painoi 3515g ja oli 48cm pitkä, päänympärys 34,5cm. Todella suloinen ja vielä ainakin suht hyvä nukkumaan. Kotiin päästiin eilen, ja tällä kertaa itekin selvisin vaan yhdellä tikillä. Esikoinen on aivan ihastunut pikkusiskoon mutta keskimmäinen ei oikein vielä sulata että joku muukin on äidin sylissä paitsi hän.

Väsyneitä vielä hieman ollaan mutta tosi onnellisia.

Oikein paljon onnea myös kaikille muille vauvansa saaneille ja myös niille ketkä vielä odottavat!

Ja oikein hyvää äitienpäivää kaikille!:-)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea koko perheelle! Ja hyvää äitienpäivää!

Perässä tullaan. :)

Red_Cat & Möykky 38+1

Vierailija
2/3 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

my_selene ja neitinen rv 38+0

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näin on taas odotus päättynyt onnellisesti! Nauttikaa toisistanne!

Dolosa ja sintti 38+3