Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihdutin pyhienkin yli. En syönyt suklaata enkä joulutorttuja ja joulupöydässäkin vain kalaa, lihaa ja salaattia EIKÄ KUKAAN KUOLLUT

Vierailija
11.01.2019 |

Mammat hytkyen minulle (ja karppaajille yms painonvartijoille) huusivat, etten olisi tervetullut heidän joulupöytäänsä, olen ilonpilaaja ja nirsoilija.

Siitäs saitte. Nyt mä olen hyvin lähellä ihannepainoa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söitkö elävää sikaa ja eläviä kaloja?

Vanha vitsi, meni jo

Vierailija
22/26 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sitä joidenkin oli pakko kuolla, kerran lihaa ja kalaa söit.

Ainakin se kristittyjen rituaaliteurastettu possuparka kuoli, vaikkei Jeesus hyväksy uhreja eikä rituaalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka sitten olisi kuollut, jos olisit noi kaikki syöny?

Ei kukaan. Mutta palstaraivosta päätellen joku oli kuolemanvaarassa jos kaikki ei syö jouluna kaikkea.

Se on kumma juttu kuinka muita ärsyttää se että joku katsoo mitä syö tai laihduttaa. Sama juttu on kahvitauolla töissä jos et halua ottaa tarjolla olevaa pullaa tai muuta herkkua niin saat kyllä kuulla paheksuntaa ja kuinka välillä sitä saa/täytyt herkutella.

Halutaan vetää toiset alas sinne missä itsekin on. Ja tietenkin kateus siitä että joku pystyy siihen mihin itsekin haluaisi pystyä. Jonkun painonhallinta ilmeisesti koetaan jotenkin alleviivaavan omaa epätyytyväisyyttä kehoonsa tyyliin ”luuletsä olevas parempi kuin mä!?”.

Sama alkottomuudessa, laatuvihteessä, koulutuksessa... lista on loputon.

Vierailija
24/26 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tulkaapa nyt kertomaan miten saitte silmäsyövän siitä kun huomasitte muiden lautasia kytätessänne, että se pirun Pirjo ei ottanut perunaa!

Vierailija
25/26 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä söin herkkuja, mutta olen jo nytkin, ja olin ennen jouluakin, ihannepainoinen :)

Kai muistit riehua täällä ettei sun joulupöytään saa tulla jos ei syö kaikkea mitä eteen tuodaan? Ja että ei saa jouluna katsoa mitä syö tai on inhottava nirppanokka?

Kenen joulupöytään sä kaheli olet ollut änkeemässä?😂😂 Jonkun kanssamammanko?

Vierailija
26/26 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä söin herkkuja, mutta olen jo nytkin, ja olin ennen jouluakin, ihannepainoinen :)

Kai muistit riehua täällä ettei sun joulupöytään saa tulla jos ei syö kaikkea mitä eteen tuodaan? Ja että ei saa jouluna katsoa mitä syö tai on inhottava nirppanokka?

Kenen joulupöytään sä kaheli olet ollut änkeemässä?😂😂 Jonkun kanssamammanko?

Luojan kiitos, en. Mutta en olisi ollut tervetullutkaan, sen mammat teki hyvin selväksi 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi