Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäinen olet?

N39
10.01.2019 |

Kiinnostaisi kuulla minkä ikäisiä henkilöitä tällä palstalla kirjoitteleepi.

Minkä ikäinen olet?

Vaihtoehdot

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

...50-59-vuotias..yli 60-vuotias. Huomaako ap tässä joukko-opillisesti jotakin hassua? Kuka puuttuu, ketä ei huomata lain?

Vierailija
2/14 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...50-59-vuotias..yli 60-vuotias. Huomaako ap tässä joukko-opillisesti jotakin hassua? Kuka puuttuu, ketä ei huomata lain?

Voi että, nyt kävi hupsusti! Kaikki 60-vuotiaat voivat vastata ”yli 60-vuotias”, koska ovathan he 60-vuotissyntymäpäivänsä ohittaneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kaikki me 50-59v

Vierailija
4/14 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ketään voi kiinnostaa anonyymien palstailijoiden iät? Menikö kuinka monta päivää huippuavausta pohtiessa?

Vierailija
5/14 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ketään voi kiinnostaa anonyymien palstailijoiden iät? Menikö kuinka monta päivää huippuavausta pohtiessa?

Kyllähän aika monia varmaan kiinnostaa keskusteleeko täällä teinien vai eläkeikäisten kanssa.

Vierailija
6/14 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua alkaa nyt epäilyttää monen parisuhdekeskusteluihin osallistuvan totuudessa pysyminen. Voisin vaikka vannoa, että n. 50% tarinoitsijoista puhuu aina "30-40 v avioliittovuoden syvällä rintaäänellä".... ja p a skan marjat :D

N24

Vierailija
7/14 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua alkaa nyt epäilyttää monen parisuhdekeskusteluihin osallistuvan totuudessa pysyminen. Voisin vaikka vannoa, että n. 50% tarinoitsijoista puhuu aina "30-40 v avioliittovuoden syvällä rintaäänellä".... ja p a skan marjat :D

N24

Itsekin ajattelin, että suurinosa täältä on keski-iän ylittäneitä, mutta tämä kysely näyttää toisin.

Vierailija
8/14 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat haaskat ovat vasta tulossa töistä, tekevät mukuloille ruuan, haukkuvat miehen joka lähtee kavereille tai baariin tai autotalliin juomaan kaljaa ja sitten mammat pääsevät itse asiaan, viinin juontiin ja palstalla trollaamiseen.

Vierailija
9/14 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies siis sika. kirjoitti:

Vanhemmat haaskat ovat vasta tulossa töistä, tekevät mukuloille ruuan, haukkuvat miehen joka lähtee kavereille tai baariin tai autotalliin juomaan kaljaa ja sitten mammat pääsevät itse asiaan, viinin juontiin ja palstalla trollaamiseen.

Tulossa töistä juuri. T: vanha haaska, 49v

Vierailija
10/14 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä saa vastata 40-49 kun vasta maanantaina täytän pyöreitä. Puolet sadasta, joten alkaa olla ikäkriisi. Pian pitää ostaa keinutuoli ja alkaa kutomaan sukkia.

Vierailija
11/14 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonne 16v

Vierailija
12/14 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää vastauksia kiitos!

Vierailija
13/14 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N39 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N24

Itsekin ajattelin, että suurinosa täältä on keski-iän ylittäneitä, mutta tämä kysely näyttää toisin.

Tähän on vastannut vain 78 ja palstailijoita on varmaan tuhansia. Joten ei voi tietää.

Vierailija
14/14 |
11.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N39 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N24

Tähän on vastannut vain 78 ja palstailijoita on varmaan tuhansia. Joten ei voi tietää.

Jutuista huomaa selvästi, että keski-ikä palstalla pyörii siellä parinkympin tienoilla. Samanlaista idealistista ehdottomuutta, naiiviutta ja vahvaa kokemuksen korvaavaa mutua tapaa enimmäkseen parikymppisillä opiskelijoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan