Olen järjestämässä päivälliskutsuja ja ajattelin oikoa vähän ruuanlaitossa
Kuinka paljon einesmaksalaatikkoa vastaa kotitekoista? Paljonko pitää varata vierasta kohti?
Kommentit (16)
Älä helvetis.sä tarjoa maksalaatikkoa! Mulle kun erehtyisit maksalaatikkoa tarjoamaan niin laattaisin maksalaatikkoosi ja postilaatikkoosi, poistaisin puhelinnumerosi ja tekisin susta rikosilmoituksen jostain tekaistusta mutta raskaasta syystä.
Tarjoa sitä hernesoppaa.
Olisin muuten laittanut makaronilaatikkoa mutta joulun jäljiltä on pakastin täynnä maksalaatikkoa, alennuksesta sai. Auttakaa nyt jotka tiedätte!
Kuka muka tekee maksalaatikkonsa nykyään itse? Ja vaikka joku tekisikin ja tarjoaisi, olettaisin sen olevan valmiskamaa. Niin vähän kukaan tekee maksalaatikkoa.
Eikös tässä provossa yleensä kysytä, että riittääkö 200g maksalatikkoa per vieras...
Kyllä omatekoinen maksalaatikko on aivan toista kuin kaupan. Erottaa varmasti!
Vierailija kirjoitti:
Eikös tässä provossa yleensä kysytä, että riittääkö 200g maksalatikkoa per vieras...
Minulle riittäisi paljon vähempikin!
Kai löytyy myös kuivaa leipää, vain vähän nahistunutta salaattia ja ei ihan päiväysvanhoja leikkeleitä raikkaisiin voileipiin?
Vierailija kirjoitti:
Tämä on joko uusi ovelampi provo tai täyttä totta
Vierailija kirjoitti:
Kai löytyy myös kuivaa leipää, vain vähän nahistunutta salaattia ja ei ihan päiväysvanhoja leikkeleitä raikkaisiin voileipiin?
Hapankorput ovat kuivia, salaattina suolakurkkua ja leikkeleitä ei vielä hankittukaan. Ajattelin teeman mukaisesti maksamakkaraa -ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllä omatekoinen maksalaatikko on aivan toista kuin kaupan. Erottaa varmasti!
Totta. Kotitekoinen maksalaatikkohan tehdään maksamakkarasta.
Muista tutkia maksalaatikkoon tulevien rusinoiden alkuperä etteivät ole miltään kurjalta plantaasilta kotoisin
Vierailija kirjoitti:
Muista tutkia maksalaatikkoon tulevien rusinoiden alkuperä etteivät ole miltään kurjalta plantaasilta kotoisin
Ovat onneksi rusinattomia. -ap
Mutta mitä jälkiruoaksi? Jos on jo alkupaloina maksamakkaravoileipiä, pääruokana maksalaatikkoa ja maksapihvejä... ja mielellään ei sais maksaa paljoa
Voit kätevästi välttää tiskiä ja tarjota laatikkosi kertakäyttölautasilta. Alumiinirasiastakin voi syödä kunhan toiset ovat ottaneet siitä annoksensa. Jogurtti- ja rahkapurkeista voi juoda juotavansa , tulee kivaa väriä juhlapöytään värikkäistä purkeista.
Jälkiruoaksi kaikki ne konvehdit joita kukaan ei ole halunnut , mutta kaikki ovat niitä käpälöineet.
Vierailija kirjoitti:
Voit kätevästi välttää tiskiä ja tarjota laatikkosi kertakäyttölautasilta. Alumiinirasiastakin voi syödä kunhan toiset ovat ottaneet siitä annoksensa. Jogurtti- ja rahkapurkeista voi juoda juotavansa , tulee kivaa väriä juhlapöytään värikkäistä purkeista.
Jälkiruoaksi kaikki ne konvehdit joita kukaan ei ole halunnut , mutta kaikki ovat niitä käpälöineet.
Ei, kyllä meillä on Teema-lautaset ja iittalan lasit -ap
Hernesoppa parempaa.