En uskalla ilmoittautua avoimeen yliopistoon yhdelle kurssille
kun pelkään että reputan sen. En ole pitkään aikaan opiskellut mitään eikä ole tieteellisestä kirjoittamisesta kokemusta.
Kommentit (15)
Hopealla, opastanut kädestä pitäen?
Eiköhän siellä ole muitakin reputtajia. Voithan myöhemmin kokeilla sitä uudelleen, jos et heti pääse läpi, ja harjoittelemalla ne opiskelutaidotkin kehittyy.
Itse olen ilmoittautunut monelle kurssille ja maksanut niistä, mutta usein on tullut jotain muita kiireitä niin, että opiskelu on jäänyt, koska se oli vain harrastus. Olen silti tykännyt käydä niillä luennoilla ja varmaan jatkossakin joskus taas yritän joitain kursseja.
Mikä ala? Voimme rohkaista vähän :)
No mitä väliä, sitten yrität uudestaan jos et pääse läpi.
Siksi opiskellaan, että opitaan. 😊 Rohkeadti vain!
Meillä 80 osallistui kurssille, 13 teki esseen ja 4 sai hylätyn. Loput jänistivät.
AVOIN yliopisto ja pelkäät reputtamista...
Vierailija kirjoitti:
KJyllä avoimessa voi reputtaa. Minä olen opettajana hylännyt yhden suorituksen avoimessa yliopistossa (plagioinnin takia).
Osallistumismaksu menee ja mahdollisesti tenteistä erillinen maksu?
Näitäkään ei muuten hyväksytä (törpön hallituksen takia) mihinkään "aktiivisuuteen" mikäli siihen tarkoiitus.
Mee salaa, etkä kerro kellekään. Leveilet vasta ku suoritit sebn. Noin, ongelma ratkesi.
Opetan kurssilla, joka on tarjolla myös avoimen yliopiston kautta. Jos kurssilleni ilmoittautuu 10 opiskelijaa avoimen kautta, niin tyypillisesti viidestä ei ole mitään havaintoa koko kurssin aikana, 2-3 aloittaa kurssin, mutta jättää sen kesken, ja 2-3 suorittaa kurssin hyväksytysti. En oikein ymmärrä, miksi et uskaltaisi ilmoittautua.
Yliopistonlehtori
Vierailija kirjoitti:
Niin? Taso on sama kuin yliopistossa. Samoilla luennoilla ovat ja tekevät samat tentit ja tehtävät.
No ei tuo nyt kovin kohtalokas riski ole.